lauantai 27. elokuuta 2011

Rullattu viimein loppuun

Nimittäin tämä roll-on dödö:
Kyseessä Oriflamen Silk & Cashmere Antiperspirant roll-on ja olen tätä käyttänyt monta purkkia. Tuoksu on todella mukava ja mieto. Tahraa kyllä hitusen, mutta ei itseäni häiritsevästi, joten ihan hyvillä mielin olen käyttänyt (ja tämän annan muutenkin kuivua n. puoli tuntia ennen vaatteiden laittoa, kun meikkaan aina ensin :)). Rankkaa hikijumppaa ei pidä (enkä todella usko minkään dödön edes pitävän :D, kertokaa toki, jos oon väärässä), mutta riittää itselläni vallan mainiosti, jos vain työskentelee tietokoneen ääressä ym. kevyttä. Tämä sarja onkin Oriflamella täysin uudistunut ja en ole uutta versiota vielä päässyt kokeilemaan.

Minulla onkin enää nämä 2 jäljellä, joista käyttöön lähtee Avonin Célèbre-tuoksu roll-on. Sitten on vielä yksi purkki tuota vanhempaa silkkiä jäljellä :). Saan varmaan kohta alkaa uusia roll-on dödöjä katselemaan :D.
Niin ja käytössä on myös Oriflamen karvankasvua hillitsevä roll-on, jota käytän viikon verran aina sen jälkeen, kun oon karvat ajanut.

Enää ei taida tälle kuulle ehtiä mitään loppumaan, mutta katsotaan miten käy :).
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit