keskiviikko 7. joulukuuta 2011

Uusi Lush-rakkaus

 Tänään paljastui luukusta ihana suklainen auto ja melkein sain sen rutistettua rikki ennen valokuvausta :D.

Ajattelin tänään paremman puutteessa kertoa lyhyesti uudesta rakkaudesta, joka siis jälleen kerran on "vain" kosmetiikkatuote ;D.

Eli Britti-Lushilta siis tilasin tämän paljonkin hehkutetun, Retro-joulutuotteena olevan Snowshowers-suihkujellyn ja mä vaan rakastuin täydellisesti tämän tuoksuun <3.
Ihanan sitruksisen raikas tuoksu ja ihanan kermaisen hyllyvä hauskuus tämä todellakin on!!
Viime joulun aikaan rakastuin Snow Globe-saippuaan, mutta se oli ujoa ihastumista tähän murskaavaan rakastumiseen verrattuna :D.
Tykästyin tähän siis niin paljon, että mun on varmaan pakko tehdä vielä tilaus Britteihin, että saan ostaa tätä pari kappaletta pakkaseen jemmaan, ennen kuin tämä katoaa...

Tässä vielä sisällystä, jonka olen ottanut Britti-sivuilta. Suomen nettikaupastahan näitä Retroja ei saa tilattua, tyhmää...

Mutta eipä mulla tämän kummempaa, töissä oli tänään vähän tylsää ja väsyttävää, oligoja suunnittelin vain. Vaihteeksi oli tänään hieronta ja olipa se nyt ihanan rentouttavaa!! Ei pahasti kiristellyt ja kärsi painellakin ihan kunnolla! Taisi olla hyvä viikko mun lihaksilla :D.
Mutta katsellaan, jos huomenna keksin kirjoittaa jotain järkevää taas :).
Miumoi <3

3 kommenttia:

  1. Mäkin tilasin tuon ja on kyllä hyvä tuoksu! :) Ei mulle niiin herkku että pitäis lisää tilailla, mutta mieluusti käytän kyllä. Saa nähdä paraneeko tuoksu vielä käytössäkin ;)

    VastaaPoista
  2. Kissanminttu: Tuolla Lush-kokemukset ketjussa ainakin sanoivat, että tuoksu paranee vanhetessaan ja pidemmässä käytössä, joten innoissani odotellen! Itse jäin kyllä totaaliseen koukkuun :D.

    Kissaämmä: Ne on :D. Monet kerrat suihkussa vaan tirskunut, kun on saattanut lattialle lentää kädestä :D.

    VastaaPoista

Suositut tekstit