tiistai 10. tammikuuta 2012

En kuollut häpeään ja jotain loppunutkin :)

Hengissä täällä ollaan, mutta kiirettä oli niin paljon eilen, etten ehtinyt kirjoitella.
Töissä oli kiire ja paljon joutui selittelemään asioita. Olinkin ihan naatti työpäivän jälkeen ja suoraan töistä käytiin katit ruokkimassa ja sitten suunnattiin äitini luo. Mr. Insinööri kävi toisella paikkakunnalla isänsä kanssa mönkijän ostamassa *miehet* ja mie jäin äitin luo siksi aikaa. Sitten pitikin käydä postissa tullessa hakemassa kissanruoka-paketit, en vain muistanut kuvata niitä :p. Itse voitte arvioida kuinka paljon tavaraa oli, kun summa oli yli 200e :p. Ei tarvitse vähään aikaan taas ostaa...

Tänään ennen kuutta piti nousta, että ehtii bussiin ja hommaa riitti edelleen, samoin riittää koko loppuviikon ja paineet on kovat, kun kaksi ihmistä seuraa nyt mun työskentelyä vähän aikaa... Aina pitää toistaa heille, että älkää tehkö niin kuin minä teen vaan niin kuin minä sanon :p.
Tuossa äsken tultiinkin sitten kaupasta, kun olin spinnaamassa käynyt 75-tunnin :). Siitä puheen ollen tässä onkin vuoden ensimmäisen viikon liikkumiset:

Oon nuihin erittäin tyytyväinen :). Tämä viikko taitaa mennä hieman lepsummin, tuntuu, etten ehdi ollenkaan olla kotona yhdessä Mr. Insinöörin kanssa... Ajattelin huomisen jumpan sen takia perua ainakin :). Tänäänkin oli alun perin tarkoitus mennä vielä Combatiin spinningin perään, mutta aamulla heräsin migreenin alkuun ja en ehtinyt niin hyvin syödä kuin toivoin, niin jäi tältä erää pois.

Mutta siihen loppuneeseen tuotteeseen:
VIHDOIN JA VIIMEIN tämä loppui!!! Kyseessä siis ainakin yli puoli vuotta joka päiväisessä käytössä ollut Avonin vanhempi versio Clearskin-sarjan Clarifying Cover- päivettävästä voiteesta. Tai mitä ihmettä tää sitten loppu peleissä olikaan, sillä mun naamalle tämä ei tehnyt yhtään mitään. Ei peittänyt, ei päivettänyt ja jos vähänkään liikaa laittoi, niin kuoriutui pois...
Tämäkin on ehtinyt uusiutua tässä välissä, mutta hyvin suurella todennäköisyydellä en aio enää kokeilla uutta versiota... Ei ollut mua varten ainakaan...

Mutta nyt on pakko suunnata syömään lisää! Pitäisi vielä Avonin tilauskin tehdä tälle iltaa ja Poliisitkin alkoi just tv:stä (ihan ylihuippu sarja) :D.
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit