sunnuntai 29. tammikuuta 2012

Lisää kasvovettä loppunut

Otsikostakin jo voi päätellä, että mulla loppui myös iltakäytössä ollut kasvovesi :).

Eli tämä Nivean Refreshing Toner kasvoveden otin käyttöön pikkuisen ennen Garnierin vettä, mutta loppuivat kuitenkin lähes samaan aikaan :).
Tästäkään en osaa oikeasti muuta sanoa, kuin että ajoi myös hyvin asiansa ja voisin ostaa tätäkin uudemman kerran, jos en olisi näin kokeilun haluinen näiden kosmetiikkajuttujen osalta :D.
Eli vähään aikaan ei tätä tulla näkemään nyt mun kaapissa, yhtenä syynä se että iltakäyttöön lähti tämä:

Eli Hulluilta päiviltä ostamani Cliniquen kasvovesi, jossa on tavaraa 487ml :D. Jos aattelee, että nuo 200ml kasvovedet kesti mulla about 4½kk, niin tämä mulla taitaa kestää iltakäytössä aikalailla tämän vuoden loppupuolelle !! Saa nähdä kuinka nopeasti kyllästyminen iskee :D.
Hei, kuinka kauan teilla lukijoilla kestää käyttää kasvovesipullo?? Käytättekö samaa ainetta sekä aamulla että illalla?? Ja mikä on teidän suosikkinne kasvovesistä?? Vinkkejä saa antaa :).

Aamukäyttöön olen ottanut nyt täksi odotteluajaksi tämän matka-kasvovetenä olevan pikkupullon, jota täyttelen aina tarvittaessa. Tähän mahtuu 50ml tavaraa. Ensi viikolla teen taas Avonin tilauksen, niin sieltä tulee sitten kasvovettä kokeiluun :).



Joo, enpä jaksanut taas aamulla lähtä Satsille, olisi ollut venyttely, mutta oli niin nuhjuinen olo, että peruin sen :p. Noh, nyt olisi tarkoitus lähtä Mr. Insinöörin kanssa kävely-lenkille, jospa se korvaisi vähän tätä lusmuilua :D.
Niin ja tänä aamuna loppui vielä yksi purkki, joten huomenna juttua sitten siitä :). Haastepostaukseenkin olisi kuvat valmiina, joten loppuviikosta tulee sitten siitä juttua :).
Miumoi <3

5 kommenttia:

  1. Mä tykkään Nivean kasvovesistä. Itse käytän sitä vaaleanpunaisessa purkissa tulevaa, just ostin ehkä varmaan jo kymmenennen...Välissä oon käyttänyt jotain töistä saatuja, mutta nyt kun ne loppui, niin palasin taas tuttuun ja turvalliseen. Se on niin ihanan perus, ei kuivata, mutta putsaa kivasti meikinrippeet eli ajaa asiansa erittäinkin pätevästi.

    VastaaPoista
  2. Niin, enkä muuten tiedä, kauan mulla yks pullo kestää. :D En oo edes ajatellut asiaa. Varmaan puolisen vuotta? Käytän vain iltaisin, aamuisin pesen kasvot vaan vedellä, en käytä putsaria.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitääpä kokeilla jossain vaiheessa lisää Nivealta nuita vesiä, tykkäsin kyllä tuosta alko-versiostakin, eikä mielestäni pahemmin sekään kuivattanut, vaikka pelättyä Alcohol Denatia sisälsikin :).

      Itse en pysty pesemään pelkällä vedellä aamuisin, tuntuu ettei lähde kaikki rasvojen jämät naamalta yön jälkeen vain vedellä :D.

      Poista
  3. pitipä ihan käydä katsomassa vessan kaappiin..mulla ei tällä hetkellä ole ollenkaan kasvovesiä.käytän päivittäin avonin 2in1 kasvopesua jossa on siis kasvovesi samassa.ja koska meikkaan reippaammin vain harvoin,tuo on riittänyt.kesällä käytin oriflamen minttu-suihketta joka lienee enemmän vartalolle tarkoitettu muta ajaa kasvoillakin asiansa.pitäisi kyllä varalle ostaa joku kasvovesi mutta mun tahdilla taitaa ehtiä vanhentua kaappiin (tai sitten kannattaisi ostaa joku aivan pieni pullo mutta mahtaako sellaisia olla myynnissä?).:) -R

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pääasia, että on löytänyt omalle iholle sopivat tuotteet ja tavat :). Tärkeintä on, että puhtaaksi tulee!
      En ole kyllä kovin pieniä pulloja löytänyt myynnistä kasvovesissä, varmaankin 150ml pullot taitaa olla pienimmät, mitä ite oon nähnyt.
      Saa myös tästä vinkata, jos joku tietää minipulloista :D.

      Poista

Suositut tekstit