lauantai 11. helmikuuta 2012

Loppumisia ja puolimaratonia

No niin, olen hengissä edelleen. Tuossa tunti sitten tulin Puolimaraton-Spinningistä, joka siis kesti 150min/2½h :). Yllättävän hyvin jaksoin, mitä nyt pienen pieniä vammoja ilmaantui (yhdestä varpaasta ehkä kynsi irtoaa ja rakon mahdollisuus toisessa varpaassa) ja vasen reisilihaskin alkoi krampata loppuvenyttelyssä :p.
Mutta nyt toimi sykemittarikin hyvin, eilen meinasi huonosti toimia ja syynä oli todennäköisesti se, etten vain kastellut vyötä tarpeeksi :). Seuraava jumppa on todennäköisesti vasta tiistaina Pilateksen ja venyttelyn parissa, riippuen kramppaileeko lihakset kuinka pahasti.
Ja jännään myös sitä, tulenko sairastumaan tässä, kun tänä aamuna herätessä oli vähän sen tyyppinen olo, että flussa saattaisi yrittää minuun kyntensä iskeä :/. Mr. Insinöörihän oli tässä pari päivää kipeänä, vaan nythän tuo vaikuttaa olevan taas normaali... Tää on niin epäreilua, sillä silloin kun itse sairastun, niin oon sitten ainakin 1-2 viikkoa kipeänä -,-...
Mutta ei se sitten auta kuin sinnitellä töissä, kun menetän sitten 9e/pv jos olen pois :/. Jos sitä maanantaina saisi sekvensoinnit tehtyä, niin loppuviikon saisi niitä rauhassa tarkastella toimiston puolella...

Mutta sitten päivän loppunut tuote, joka on jälleen tuoksunäyte:

Kyseessä oli Avonin Up to You for Her Eau de Toilette. Tämä kuuluu Metsäis-kukkaiseen kategoriaan ja tämä sisältää Persikkaa, Magnoliaa ja Santelipuuta. Nyt kun vielä muistaisin, mitä mieltä olin tästä :D. Muistaakseni pidin tästä, mutta en ehkä kokonaista 50ml pulloa ostaisi. Jos tästä tulisi 30ml pullo, niin sitä voisin harkita. Tosin mulla on odottamassa se roll-on dödö varastossa tästä tuoksusta, että eiköhän se mulle toistaiseksi riitä ;).

Mutta nyt lähden syömään, sillä sen olen tainnut ansaita kulutettuani 1415kcal + mun peruskulutus ilman sen kummempia liikkumisia on 1474kcal :D. Eli tänään saisin mättää ruokaa 2800kcal edestä :p. Aamullakin söin vain Reissumies-puolikkaan juustolla ja pekonilla, vähän Lidlin juotavaa jugurttia, Makkarakaupan kaalikääryleen ja banaanin :p. Sitten join reilu puoli litraa urheilujuomaa + vettä tuolla spinningissä ja nyt tässä oon puolikkaan Dexal Cappuccino-energiapatukan syönyt. Hyvällä omalla tunnolla saan varmaan suklaata mussuttaa illalla sohvalla :D.
Mutta mie kirjoittelen taas huomenna, jos pääsen sängystä ylös!
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit