lauantai 18. helmikuuta 2012

Tuoksunäytteitä loppuu vol. 4

Toissa päivänä loppui myös tämä:
Oriflamen Enigma Eau de Toilette näyte ja täytyy sanoa, että tykkäsin tästä tuoksusta aika paljon vaikka lähinnä kukkaistuoksu onkin, ainakin kuvauksen perusteella:

Hinta tosin on niin suolainen (toki on monesti tarjouksessakin), että en varmaan täysikokoista pulloa tule ostamaan. Mutta roll-on dödöä tai vartalosuihketta voisin ostaa, ehkä myös vartalovoidetta tässä tuoksussa :).

Tuossa eilen illalla suihkussa käydessä loppui vaihteeksi KAKSI täysikokoista tuotetta, joten ehkä tämä kuukausi ei menekään täysin överiksi :D. Tosin pahalta näyttää, sillä MN ilmoitti Facebookissa, että aikoo Dermosilille tehdä tilauksen ja siellä on nyt alennuspäivätkin menossa... Täytyy ehkä katsoa, onko sitä yhtä käsisaippua-pakkausta enää myynnissä, josta haaveilin täällä :).

Mutta tänään on mielenkiintoinen päivä/ilta tulossa, olen nimittäin menossa ystäväni vauvakutsuille !! Kaikki jotka minut tuntee, jäivät varmaan tämän luettuaan leuka auki lukemaan :p.
Kyllä, minä joka ei ymmärrä lapsista tai vauvoista yhtään mitään ja oikeastaan ahdistaakin pelkkä lapsi-ajatus :D. Mutta ihan mielenkiinnolla menen katsomaan, millaiset kutsut ystäväni on tehnyt. Jos menee liian lällyksi, niin aina voin keskittyä syömään nyyttäriherkkuja ja silittelemään burma-kissoja :D. Varsinkin jos synnytysjuttuja alkavat enemmän puhumaan, niin mun on parempi siinä vaiheessa sulkea korvat, jos eivät halua minua pyörtyneenä lattialle makaamaan :p. On nimittäin melkein siitäkin kokemusta... :D
Nyt lähden pärstäni siistimään ja tekemään porkkana- ja kurkkutikkuja valmiiksi sinne kutsuille :).
Miumoi <3

4 kommenttia:

  1. Hei tiäks mä en ymmärrä miten ykskään nainen PYSTYY siihen!! Ihan ku koittais puskee tomaattia sieraimesta! Mä en tuu ikinä pystymään siihen.. :DDD (Onneks en lapsia haluakaan :D) Jos joskus mieli muuttuukin niin adoptoin, mua nimittäin oksettaa myös ajatus raskaudesta, hyhhyh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, synnytyspelko on mulla jotain niin suurta, että varmaan ennemmin kuolisin kuin synnyttäisin :p.
      Toki pidän sen varan, että koskaan ei kannata sanoa ei koskaan, mutta vuosi vuodelta on vaan vahvistunut päätös, ettei lapsia tänne tule (karvaisia lapsia lukuunottamatta) :).
      Mutta kivasti meni kutsut ja mukavaa oli :). Eikä tarvinnu pyörtyä :D.

      Poista
  2. Karvaiset lapset on toki juttu erikseen mutta jos niitäkin pitäis ite synnyttää ni eheiii.. :''DDD <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehheh :D Joo, vois ehkä silloin jäädä nekin hommaamatta ;D

      Poista

Suositut tekstit