perjantai 9. maaliskuuta 2012

Jälleen hiustuote loppu!!

Nyt eilen päätin tälle tuotteelle sanoa hyvästit:
Schwarzkopfin Got 2 Be Smooth 'n Chic Smoothing Lotion hiuksiin jätettävä hoito siis.
Ei saanut enää tavaraa ulos alaspäin ravistaessakaan ja tympeä oli jo tuolla pumpulla kaivella. Onneksi sai kuitenkin 99% tavarasta käytettyä :).
Kaiken kaikkiaan tykkäsin paljon tästä, tuoksui herkulliselta ja silotti kohtuullisesti hiuksia, vaikkakin oli seuraavana aamuna pesun jäljiltä hieman pörhööntyneet edelleen. Tämä ongelma mulla tosin on ollut kaikkien kanssa eli mun hiukset vaan ovat hankalat :p.
Tavaraa tässä oli tosin liikaa (200ml) ja olenkin päättänyt, etten osta näitä jätettäviä enää joissa on tavaraa yli 150ml :D. Haluan saada ne kohtuullisessa ajassa käytettyä, joten tätäkään ei varmaan tule ostettua ainakaan vähään aikaan :).

Toiseksi jätettäväksi otin sitten käyttöön sen Avonin Naturals-sarjan banaani-kookos-jätettävän kanssa tämän vanhemman Advanced Techniques-sarjaan kuuluneen hoidon. Saapa nähdä millainen tämä sitten on :). Jätettäviä hoitojahan mulla ei sitten olekaan kuin ne 5kpl banaani-kookosta ja tämä AT eli nämä olen käyttänyt pois sitten varmaan 5 vuoden sisään \o/.

Mitäs sitä muuta... Suoraan töistä menin 75min Spinningiin ja kivaa oli :).  Tässä just sain syötyä, muuta en oo vielä ehtinytkään :D. Nyt voinkin loppuillan hyvillä mielin mussuttaa nuo loput Nelituulian suklaat (jäljellä rasiat, joista oon kummastakin 2 konvehtia syönyt) ja katsoa Voice of Finlandia :). Olenkin yksin kattien kanssa nyt koko viikonlopun, kun Mr. Insinööri lähti kotonaan käymään. Saapa nähdä saanko yhtään paremmin nukuttua :p.
Mutta nyt mä meen!
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Onko tuo AT:n juttu semmonen ns. talvisuihke? Mulla on nimittäin se ja jääny jotenki unholaan vaikka oonki tykänny siitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä AT oli siihen entiseen Intense Repair-sarjaan (nykyisin taitaa olla Damage Repair) kuuluva korjaava pikahoitoaine, on vähän sellainen maitomainen tuo suihke :). Se talvi-suihke on sitten Winter Restore-sarjaan kuuluva ja lähinnä sähköisyyttä estävä. Löytyy myös minulta ja joka talvi ollut nyt viimeiset 3-4 vuotta käytössa :). Täytyykin taas ostaa pullo ensi syksynä, kun nykyinen on loppumassa!

      Poista

Suositut tekstit