lauantai 14. huhtikuuta 2012

Loppunutta ja pikkuisen ysäri-fiilistelyä

Hengissä ollaan, eikä pääkään ole kipeä :D.
Kiva ilta kaikkinensa oli, sai saunoa, sai tanssia jalat kipeäksi ja fiilistellä oman nuoruusajan hittibiisejä. Pään sijasta kurkku ja nenä meinaa olla tukossa senkin edestä...
Mutta aattelin tähän laittaa huonon kännyllä otetun kuvan hiuksista, kukaan muu kun ei suostunut minusta ottamaan kameralla kuvaa ja itsellähän se kamera unohtui kiireessä matkasta (tosin tuota alkuperäistä kuvaa katsoessa en pidä ihmeenäkään, että mua ei haluttu ikuistaa toisen kameraan, ihan hirveä läskipossu taas...)

Oli aivan pakko pätkäistä osa kuvasta pois, pakko säästää teidän silmiä :p.
Mutta tässä näkyy mun illan hiukset, kreppikiharat ja volyymiä kunnolla tietysti :D.

Tässä kuvassa näkyy paremmin toppi ja bolero (kummatkin ostettu EMP:ltä), jotka mulla oli eilen päällä. Jalassa mulla oli uudet EMP:n farkut.
Voi hitsi, kuinka hoikka oon ollut syyskuussa -09... Nimittäin tuo bolero kiristää sen verran nykyisin, että saa nähdä milloin se ratkeaa rikki... Eikä tuo toppikaan enää yhtä hyvin asettunut... Huoh...
Ja mä en tajua, mihin mulla tuo ihana hame on kadonnut, se oli mulla käytössä vielä viime vuoden puolella, mutta nyt meijän vaatehuone on syönyt sen... Nyyyhh... Tosin tuskin enää siihenkään mahtuisin, edellisen kerrankin jo kiristi niin helkkaristi vyötäröä :'(.
Eli mun tapauksessa ei oo näköjään kropan rääkkäämisestä ollut hyötyä, nyt se iski mulle nuiden kuvien myötä päin kasvoja :p.

Meikin tein sitten näillä luomivärillä samaan tapaan kuin Tässä postauksessa, lisäksi tein valkoisella sisärajaukset.
Mutta siis hauskaa oli noin fiiliksen kannalta, vaikka ulkoisesti näytinkin hirveältä :p.

Mutta sitten taas loppuneen esittelyä.
Eli taas käsivoidetta kulunut, nyt vuorostaan Dermosilin Primo-sarjan ihanan tuoksuinen Saksanpähkinä-käsivoide minikoossa.
Täällä olen jo kertonutkin, että tätä sarjaa on tullut jonkin verran käytettyä ja aion siis edelleenkin jatkaa käyttöä.
Tämä ei tosin niin hirveästi kosteuta käsiä, mutta tekee ne sileiksi ja pehmeiksi eli ehkä tämä on enempi sellainen "suojaava" käsivoide.
Tuoksun takia kuitenkin haluan tätä käyttää :).

Käyttöön lähti sitten työpöydälle tämä Oriflamen ystävänpäivän tienoilla (muistaakseni) myynnissä ollut käsivoide.
Ensin otin yhden toisen Oriflamen käsivoiteen, mutta se lähtikin parin kokeilun jälkeen jalkavoiteeksi. Syy tulee selville itse asiassa huomisessa postauksessa :).



Mutta nyt taidan lähtä syömään jotain ja sitten sohvalle peiton alle toivoen, etten sairastuisi, niin pääsisin viikon päästä sinne spinnaamaan...
Palataan taas huomenna!
Miumoi <3

7 kommenttia:

  1. Toi saksanpähkinä on kyllä ihanan tuoksuinen. Onneksi sitä sarjaa tuli nyt myös body cream ja shower cream. Molemmat piti hankkia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja höpöhöpö! Olisit nyt hihkassut tuostakin, en mä osaa lukea ajatuksia, siinä tilanteessa varsinkaan :(

      Poista
    2. Unikas: Jep, itekin huomasin nuo uutuudet ja varmaan se suihkuvoide lähtee kokeiluun :D. Vartalovoiteen taidan jättää toistaiseksi odottamaan, ehkä sitten, jos saan ensin nuita varastoja käytettyä pois ;).

      Anonyymi: Mikä tilanne siinä muka oli? Siinähän mä Mr. Insinöörin vieressä istuin, kun pyysit sitä kuvia ottamaan, niin samalla olisi voinu minutkin mukaan kuviin pyytää, ei siinä olisi ajatusten lukuakaan tarvinnut.
      Tai itse olisin ainakin toisin päin tilanteen ollessa pyytänyt.

      Poista
    3. No, pikkasen meinasi itsellä kiire tulla, mutta hyvä että olisit paljon viisaampi! Olis tuota nyt kuitenkin voinu sanoa tai vaikka nousta siitä sohvan nurkasta, ei voi aina tajuta, oikeesti.

      Poista
  2. Ok, hyvä että tää asia on nyt selvä ja kumpikin tietää, mitä tekee ja miksi tekee :).
    Ja sen mä haluan sun tietävän, että et sä oo ainoa jolle tätä on tapahtunut, mä näen mörköjä myös muiden kohdalla. Ja mulla on ihan helvetinmoinen matka tämän kanssa, että mä opin ettei niitä mörköjä ole rivien välissä tai sanojen takana. Pitkä matka on takana, mutta pitkästi sitä on vielä edessä ja mä toivon, että ne ihmiset, jotka ovat tänne asti jaksaneet kärsivällisesti mun kans, myös yrittävät edelleen olla kärsivällisiä, myös sinä vaikka "vanha" alat ollakin ;D.

    Mä en lupaa, että mörköjen etsintä loppuu just nyt, mutta mä lupaan tehdä kaikkeni, että joku kaunis päivä se loppuu :). Lupaa sä mulle, että jos vielä sattuu joskus tällaista sun kans, niin älä loukkaannu siitä, vaan muistuta mua tästä keskustelusta, niin mä oon varma, että palaan jälleen järkiini :).

    Mä poistan nyt nuo muut kommentit, paitsi tuon ekan ja tämän mun vastauksen :). Jääpä nekin edes muistutukseksi itselleni ;). Love you <3

    VastaaPoista
  3. Sovitaan näin, älä sitten loukkaanu kun mä varmasti muistutan sua vastaisuudessa! :D Mä tiedän tasan tuon homman, kun olen ollut itsekin aikoinaan samanlainen, usko pois, olen. Mä ymmärrän tuon tunteen ja se oli toinen syy aloittaa tämä koko kina, saada sut hoksaamaan (toki sä tiedät sen jo, mutta vielä konkreettisemmin) että ei ne asiat ole niin, ei siellä rivien välissä ole mitään! Koska mäkin olen etsinyt monta vuotta eikä siellä ollut mitään! Älä kaiva samaa kuoppaa uudelleen, mä tarkistin sen jo :D Koska sen myöntäminen auttaa hyväksymään sen asian, lopettamaan sen etsimisen missä tekee koko ajan hallaa vaan itselleen ja ruokkii sitä epäluuloa :)
    Mutta mä lupaan sulle, että kun sä joku päivä hoksaat ettei niitä mörköjä oikeesti ole, niin sunkin elämä tulee helpottumaan ehkä tuhat kertaisesti! Joten jatka matkaa, kyllä se siitä valaistuu, ja se kannattaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No kun mä aattelin sitä viereistä kuoppaa katsoa, jos se mörkö onkin menny sinne vaanimaan ;).
      Mutta joo, pillereiden jättö helpotti elämää jo huomattavasti, mutta näköjään täysin ei kaikkea voi laittaa hormonienkaan piikkiin... Täytyy se varmaan myöntää, että päässä se vika on, toivottavasti se ei vaan oo lopullisesti rikki :).

      Poista

Suositut tekstit