perjantai 21. syyskuuta 2012

Ei saanut syleilyllään syttymään...

Mie säikähdin tuossa, että onko mulla tämän seuraavan tuotteen jälkeen enää mitään esiteltävää, mutta onhan mulla ainakin yksi loppunut odottamassa :). Nyt ollut vähän aikaa taas hiljaisempaa loppuneiden osalta... Onneksi on vielä kuukautta jäljellä!!

Jälleen olen saanut hujuhajuja käytettyä, tällä kertaa 15ml suihkepullon Oriflamen Embrace Her Eau de Toilettea.
Kuvauksen perusteella voisi luulla makeahkoksi, mutta omaan nenääni kukat tuoksuivat liikaa ja tekivät tuoksun liian raskaaksi itselleni, käytinkin tätä lähinnä silloin tällöin baari-reissuilla. Nyt tämä olikin sitten vessatuoksuna.
En vain muista, hankinko tämän itse vai olenko saanut kaupan päällisenä... Taisin itse ostaa, kun tämä oli settinä myynnissä vartaloemulsion kanssa joulun jälkeisessä alessa joskus muutama vuosi takaperin!

Tässä on sisällysluettelo ja täysikokoisen pullon kuva Oriflamen sivuilta :). Itsestäni tosiaan tuntui, että mun nenään jäi vain nuo kukka-tuoksut, jonka takia en valitettavasti tykännyt tästä loppupeleissä yhtään :/.
Hieman intensiivisimmistä ja kukkaisista tuoksuista tykkäävät varmaan pitäisivät tästä, mie pysyn edelleen makeammissa hedelmäisissä tuoksuissa :).

Tulikin tästä mieleen, että pitää koittaa vaikka pari tuoksunäytettä koittaa käyttää pois tässä loppukuun aikana, niin tulee esiteltäviäkin :D.
Mutta nyt lähden sohvalle! Mun kädet ja jalat ovat uuden Pumppi-ohjelman jäljiltä täysin makaroonia :D.
Miumoi <3

4 kommenttia:

  1. Mähän sain sulta muutama vuosi sitten just tuon tuoksun täysikokoisena kun olit muistaakseni saanut sen itse jostain. Itsellä tulee käytettyä sitä säännöllisesti,usein laitan sitä iltaisin koska tosiaan on melko voimakas enkä muutenkaan voi aamuisin sellaisia käyttää,varsinkin jos oon töihin menossa. Noin 1/4 oon pullosta käyttänyt vasta joten tulee riittämään piiitkään. Itse kyllä tykkään tuoksusta.:-D oon kyllä hidas tuoksujen kuluttaja joten melko pienet pullojen koot on mulle sopivia. -R

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, niinhän se oli! Sain silloin postareiden kattajina niitä purtiloita ja tuo täysikokoinen oli yksi niistä!! Olin varmaankin aiemmin hommannut tän pienemmän, joten sen takia työnsin sen sulle, kun en itse ihastunut tuoksuun :D.
      Ja vessatuoksuinakin niitä voi käyttää, niin kuluu nopeampaa ;D.

      Ja voithan sä aamulla laittaa tuota sellaisen tuoksupilven läpi! Suihkautat ilmaan ja kävelet läpi. Suurin osa tuoksusta ehtii varmasti ulkonakin haihtua ja muutenkin kun tuo on EdT, niin ei senkään takia ole niin kestävä tuoksu :).
      Tosin kivahan se on käyttää vaikka sitten töiden jälkeenkin ^_^.

      Poista
  2. Mulla on tuo täysikokoisena (ja on muuten joku spraydödökin) ja oon tykänny tuoksusta, mun mielestä se on kuitenkin jossain määrin hedelmäinen-ellen sitten muista ihan väärin =D En vaan tiedä onko se mennyt pilalle, se kun on ollut jemmassa pitkään ja kesällä sitten ajattelin käyttää sitä. Noh, jotenkin tuoksu oli semmonen etten halunnutkaan käyttää sitä kesällä ja sitten huomasin nesteessä lilluvat hötylät ja siitä tuli mieleen josko olis pilaantunut hyvästä säilytyksestä huolimatta. Että joo, saattaa olla että siitä tulee vessatuoksu =/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, on tuossa tosiaan hedelmäistäkin tuoksua mukana, mutta itselläni varmaan tökki tuo sydäntuoksun kukkaisuus liikaa :/.
      Onpa harmi, jos et pysty käyttämään sitä, kun tuoksusta muuten tykkäsit! Onneksi sentään vessatuoksuna voi käyttää kuitenkin :).

      Poista

Suositut tekstit