maanantai 17. syyskuuta 2012

Kroppakauppa osaa tehdä kroppakuorintoja

Tai noh, kokemusta on vasta tästä yhdestä loppuneesta (ja aikaa sitten käyttämästäni minikokoisesta kuorinnasta), mutta loistavalta vaikuttaa :).

Eli sain valitettavasti tämän The Body Shopin erikoiseränä olleen 300ml Mango Body Scrubin käytettyä viime viikolla ja täytyy sanoa, että olen rakastunut!
Tämä ei ollut ihan yhtä karkea kuorinta kuin Oriflamen Milk & Honey, mutta kyllä tämäkin kuori tarpeeksi omaan mieleeni :). Mutta mikä oli tässä parhainta oli se, että tämä kosteutti ihon samalla niin hyvin, ettei mun tarvinnut suihkun jälkeen käyttää kropparasvaa !!! Tämä oli siis laiskojen iltojen/kiireisten aamujen todellinen pelastaja! En tiedä, miten todella kuivaihoisilla tämä pelittäisi, mutta mulle tämä oli tarpeeksi kosteuttavaa. Tosin talvella tahtoisin tätä myös testata, kun mullakin  iho kuivuu sitten enempi...
Niin ja tuoksukin tässä oli mun nenään yli-ihana, tää on vaan niin iiiihaana :D. Menee täysin suoraan mun Holy Grail-listalle <3.
Tällaista hehkutusta tällä kertaa :D. Mites te, onko kokemuksia tästä tai jostain muusta Body Shopin kuorinnasta???
Mullahan on nyt aiemmin ostettu suklaa-kuorinta ja silloin lauantaina ostettu persikka-mikä-olikaan, erittäin mielenkiinnolla lähden niitä testaamaan tämän jälkeen!

Joo, tänne ei tämän kummempia. Sama stressaaminen jatkuu edelleen niin töissä kuin muutenkin :p. Tästä tuskin koskaan eroon pääsee...
Mutta nyt mä lopetan tän, oon tätä jo pari tuntia tehnyt samalla tehden muuta :D.
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Kyllä siitä stressistä eroon pääsee.. ei ne ikuisuuksia kestä. Koitahan jaksaa!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuh, kiitos <3
      Ehkä tänään oon taas vähän viisaampi...

      Poista

Suositut tekstit