perjantai 7. syyskuuta 2012

Lisää kivoja ihanuuksia loppunut

Tänään olisi taas vuorossa loppunut tuote, jota olen myös jo aiemmin hehkuttanut melko moneen kertaan :). Ensimmäisen kerran mainitsin sen pikaisesti Täällä, sitten purkin loputtua vähän pidemmästi Täällä, ja lopuksi se on päässyt oikeutetusti Holy Grail-tuotteeksi :). Tässä siis jälleen:

Oriflamen Milk & Honey Smoothing Sugar Scrub !!
Mun on varmaan turha enää tästä sanoa mitään, nuissa aiemmissa postauksissa on kaikki jo sanottu :D. Mulle tämä siis on lähes täydellinen vartalokuorinta (sen hinnan takia ei ole täydellinen), toisaalta tämä on kyllä saanut pari kovaa kilpailijaakin seuraksi, niissäkin vain hinta on epätäydellinen asia :D. Kilpailijat ovatkin täällä vilahtaneet välillä ja esittelen ne tarkemmin sitten, kun loppuvat :).
Mutta tätä maitohunajaa mulla on totutusti yksi tuubi jemmassa, tarjoukset hyödynnän aina !!

Ja jäljellä olevista kuorinnoista en nyt jaksanut ottaa yhteiskuvaa, käytössä on melko monta yhtä aikaa nyt ja fiiliksen mukaan niitä käytän. Kaksi tosin on tehokäytössä, että saan ne loppumaan :).
Mutta eipä mulla nyt ole tämän enempää jaariteltavaa! Kerrankin sain aikaiseksi hieman lyhyemmän postauksen :D.
Katsotaan, jos huomenna tai sunnuntaina tekisin sen reissu-postauksen vihdoin, kun viikonloppu on :).
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit