torstai 13. syyskuuta 2012

SuperShokeeraava loppu...

En tiedä, miksi jatkan pääni hakkaamista seinään yhä uudelleen ja uudelleen, mutta ehkä se pieni toivon poikanen sisälläni haluaisi niin kovasti minun ihastuvan ja tykästyvän näihin tuotteisiin... Noh, ei vaan edelleenkään onnistunut...

Meni siis hermot tuossa yksi päivä ja päätin heivata menemään tämän Avonin SuperShock Mascaran. Tämä (ja yleensä kaikki kokeilemani Avonin ripsarit) toimii mun ripsissä ehkä viikon, mutta sen jälkeen tämä vaan kuivuu liiaksi eli alkaa paakkuuntumaan... Ihan kauniit ja tuuheat ripset olen saanut sen viikon ajan ja tykkään siitä jättimäisestä kumiharjasta, joka tässä on (harmi etten kuvaa muistanut siitä ottaa!), mutta sitten alkaa mennä aikaa siihen työstämiseen ja ripsikamman kanssa värkkäilyyn, että saa ripset hyvännäköiseksi.
Minun makuuni Avonin ripsivärit ovat vain liian kuivia! Haluan pystyä käyttämään ripsaria ainakin 3-4kk, ei haittaa vaikka kestäisi sen puoli vuottakin. Tällä tai millään muulla kokeilemallani Avonin ripsarilla ei pääse lähellekään tuota aikaa :(.
Kalliitahan nämä eivät kaiken kaikkiaan ole, hyvin usein tarjouksessa 9e kieppeillä, tämän erikoisversion ostin muistaakseni 4,90e tarjoushintaan, joten paljoa en onneksi menettänyt. Siltikään en haluaisi "lähes" käyttämättömiä tuotteita heivata menemään, vaan haluaisin käyttää ne "viimeiseen pisaraan", jos vain on mahdollista :).
En tiedä, aionko näiden Avonin ripsareiden kanssa jatkaa tätä pettymysten sarjaa, haluaisin kyllä testata kaikki itseäni kiinnostavat... Toki itsehän en siinä hirveästi häviä tosiaan, jos tilaustakin saan niin paljon, että alennukset saan vielä itselleni.
Näilläkin on toki käyttäjänsä ja rakastajansa, joten voin kyllä kehoittaa asiakkaita aina kokeilemaan, kun on se 3 kuukauden palautusoikeuskin :).
Mites täällä, onko teillä kokemuksia Avonin ripsareista? Jakakaa mielipiteenne, ilo olisi kuulla!!

Nyt on sitten käyttöön lähtenyt tämä ilmaiseksi raaputusarvasta saamani Oriflamen MaxiLash Mascara ja voin kyllä tässä sanoa, ettei tämäkään minulta tule ylistävää arviota saamaan... Mutta olen käyttänyt tätä vasta muutaman päivän, joten katsotaan, muuttuuko mielipide ajan kuluessa :D. Tästä siis jälleen tarkempaa juttua, kun/jos menetän jossain vaiheessa hermoni tähän(kin) ;D.

Hohhoi, taas meni niin myöhään vaihteeksi. Kävin piiiiiitkästä aikaa CorePulse-tunnilla ja se oli kyllä niiiin kuolemaksi, ettei tosikaan!! Olin päässyt jo unohtamaan, kuinka kauhea tunti se onkaan :D. Siinä siis hypitään sellaisen joustavan tasapainolaudan päällä ja tehdään kaikenmaailman hyppyjä, marsseja, kyykkyjä, askelkyykkyjä (mun jalat!!!), tasapaino-juttuja ja keskikroppatreeniä ja toki myös punnerruksia unohtamatta :). Sykkeet saa halutessaan korkealle (mulla sydän hakkasi rinnasta ulos maksimissaan 173bpm, keskisykkeen ollessa 150bpm), mutta lihaskuntoakin tulee kiitettävästi ja korsetti saa myös treeniä. Ihana kidutustunti kerta kaikkiaan <3 !! Vielä kun saisi tuon tasapainonkin kehittymään :D.

Mutta nyt lähden suihkuun ja ottamaan särkylääkettä, lihakset tais vähän jumittua... Pitihän tuossa jumpan jälkeen myös käydä kaupan kautta, kun kissanruokapakettikin piti taas hakea :). Onpahan kateillekin taas ruokaa hetkeksi...
Joo, nyt lopetan!
Miumoi <3

4 kommenttia:

  1. Aikaisemmin käytin YSL:n jotain yli 30€ maksavaa ripsaria, mut sit mulle suositeltiin Maybellinen Colossal Volume Express -ripsaria ja sittemmin en ole muuta edes kokeillu.

    Jonossa olis yks Yvesin ilmaistuote ja yksi Avonin ostoripsari, mutta en vaan saa aikaiseksi kokeilla. Tuntuu ettei tule sellaista päivää, että voisin ottaa riskiä, että ripsari valuu tai varisee :) ...ah kuinka pinnallista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmastihan se on vaikeaa kokeilla muuta, jos on itselleen hyvän löytänyt :). Itse tykkään kyllä kokeilla erilaisia ripsareita, vaikka toki etsin sitä "täydellistä" :D. Vaikka löytäisinkin jokun tosi kivan, niin mietin, olisiko jossain vielä parempi :D.

      Oon teininä käyttänyt Maybellinen Volum' Expressiä (sellanen tumman sininen tuubi) ja se oli kyllä aika kiva... Pitäisi melkein ostaa joskus uudelleen, olenko vielä samaa mieltä :).
      Sitten mulla oli myös jokin Yves Rocherin ripsari, jota käyttäessä sain kuulla kuinka ihanan kaarevat mun ripset on (itselläni ei ole tavuttimia koskaan ollut ja normaalisti ripseni ovat piikki suorat) !!

      Tuuheuttavuutta ja kaarevuutta ennen kaikkea haen ripsarilta, toki myös sitä, että tosiaan pystyy useamman kuukauden käyttämään ennen kuivahtamista.

      Poista
  2. Mä oon käyttänyt jo aikoja Avonin SuperExtendiä. On maailman paras harja mutta toi kuivuminen on raivostuttavaa! Siis 2 viikkoa niin mömmö haisee etikalle ja ripset on sikinsokin ku tuote on ihan klimppiä! Avoineita välittävä kaveri vaan hokee että ne on ihan hyvä tuotteita, minä olen vaan liian ronkeli. Ihanaa lukea, etten ole yksin :D Oon silti vaan ostanut ja ostanut sitä, yhtä hyvään harjaan kun en ole muualla törmännyt. Välillä vaihdan harjan johonkin toiseen ripsariin Avonin oman mömmön taas kuivahdettua käyttökelvottomaksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kyllä harmillista, kun oon itsekin kivoihin harjoihin Avonilla tömännyt, mutta kun tuo kuivuminen...
      Ja tuo on aika ikävää sanoa toista ronkeliksi ja jatkaa vain tuotteiden kehumista :/.
      Itse kun olen aina painottanut asiakkaille, että kokeilkaa ja kertokaa mitä mieltä olette ja palauttakaa, jos ei sovi. Koska kyllä mä sen tajuan, ettei kaikki sovi kaikille, koska itsellenikin on tullut paljon vastaan tuotteita, jotka ovat mulle olleet aivan katastrofaalisen huonoja! Senkin toki ymmärrän, että jotkut taas vannovat samojen tuotteiden nimeen :).
      Se tasapaino haukkujen ja kehujen kanssa on hyvä yrittää pitää, ja vaikeaahan se kyllä välillä on :D.

      Poista

Suositut tekstit