tiistai 2. lokakuuta 2012

Ahdistus...

Mua ahdistaa ihan toden teolla tämä ajan kuluminen... Tuntuu, etten mä ehdi hengähtää yhtään kotona, just tultiin nimittäin vasta kotiin. Mä menin töistä bussilla jumppaan ja Mr. Insinööri tuli sieltä sitten hakemaan ja käytiin kaupassa. Hitto, kun ei ehdi edes viikon ruokia suunnitella !!!
Ja eniten mua ahdistaa, kun mä en oo ehtinyt kunnolla edes päivittää tätä itselle rakkaaksi tullutta blogia :'(. Tämä kun on mulle tullut lähes tärkeämmäksi kuin jumpat!!
Jumpista kun on tuntunut tulleen jotenkin pakkopullaa, en tiedä, onko se vain tämä syksy vai mikä...
Huoh, hitto kun ei ajatuskaan pelaa kunnolla, kun väsyttää niin :(.

Mä olisin niin tahtonut tänään esitellä ne mun EMP-ostokset, mutta kun osa Dweian ottamista kuvista epäonnistui, niin en niitä ihan epäselviä halunnut laittaa sitten. Tänään tuli otettua ennen töihin lähtöä muutamasta kuvat, kun pistin ne päälle, mutta jos mä ne alan muokkaamaan tässä (nekään ei onnistunut valosta johtuen), niin kello on varmasti lähemmäs 10, kun saan sen taas julkaistua ja pitäisi syödä ja suihkussa käydä myös jossain vaiheessa...
Huomaa, että alan olla sen syysloman tarpeessa todella, vaan kun deadlinea pukkaa töissä deadlinen perään, niin millon lie pystyn sitäkään pitämään... Huoh...
Töissäkin mulla kaikki muut hommat seisoo noiden apuraha ym. hakemusten takia...

Eli nyt mä päätin niin, kun jotain mun pitää päättää ennen kuin pää leviää, että huomisen jumpan taas perun ja yritän saada töiden jälkeen kuvia muokkailtua ja ehkä jopa julkaistua ja jos saisin suunnitelmat mun päästä jotenkin luonnoksiin, niin tämä mun oma paine helpottaisi... Eli en lupaa varmasti nyt postauksia loppuviikoksi (haluan kuitenkin yrittää parhaani), mun työ todellakin haittaa tällä hetkellä vapaa-aikaa ja kun tuosta kunnostakin pitäisi yrittää kaiken koneella istumisen takia huolta pitää, niin jumpatkin nyt on pakko pistää tämän blogin edelle :/.
2 viikon päästä mulla olisi puolimaraton-spinning, joten sille viikolle en muita jumppia voi ottaakaan, niin se voi olla blogille omistautumisessa hyvä viikko! Täytyy yrittää suunnitella.

Eli anteeksi pyydän niin itseni kuin teidän puolesta, jotka ootte tätä blogia jaksaneet lukea! Yritän nyt jotenkin saada nämä aikataulut kuosiin ja tasapainoilla työn, parisuhteen, jumppien ja blogin välillä... Ja kavereitakin olisi joskus kiva nähdä, milloin sekin sitten toteutuisi...
Mutta nyt lopetan tämän, en itsekään tästä tekstistä ota selvää enää, hitto mä haluan johonkin mettään huutamaan keuhkot pihalle!
Miumoi....

8 kommenttia:

  1. Nouu panic! :) Kyllähän lukijat nyt kyydissä pysyy vaikka välillä tuliskin vähän hiljaisempiakin hetkiä! Siitä ei siis ainakaan kannata murehtia. :) Onhan se silti ikävää kun ittellä on sellanen olo että haluaisi päivitellä ja pitäisi kirjoitella eikä vaan ehdi. :/ Tää syksy on jotenkin tosi raskasta aikaa. Tsemiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, en tiedä onko se tosiaan tämä syksy, kun tuntuu, että energiat todella vähissä :/.
      Ja tosiaan itsellä kun olisi haluja kirjoittaa, niin ärsyttää, kun katsoo kelloa ja huomaa sen olevan jo niin paljon, että nukkumaan meno venähtäisi, jos alkaisi kunnon postausta päivittää :/.
      Mutta kunhan tämän rytmin saan jotenkin itselleni selväksi, niin eiköhän se tästä :).

      Poista
  2. Voi.. niistä kuvistako tuli epäselviä.. Höh :P Mutta älä stressaa siellä. Sun blogi ja sun säännöt ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, tosin huomattiin, ettei kovin paljon parempia tullut nuista uusistakaan... Liekö kamera alkaa sanoa sopimusta irti tai jotain... Tai sitten se on vaan tämä valon puute :/.

      Joo, täytyy yrittää hengittää ja järjestellä asioita päässä, eiköhän tässä kohta ala taas entisiä postauksia tulla :).

      Poista
  3. Tärkeintä on, että ite jaksat.

    Mä oon juuri palkattomalla lomalla, kun tilanne oli samantyylinen kun sulla. Tuntui etten pysy itseni perässä. Niinpä puhalsin pelin poikki. Otin palkatonta ja irrottauduin töistä ja arkikuvioista toisessa kaupungissa.

    Tän tietsikan kyllä otin mukaan. Eihän sitä netistä erossa voi olla :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, kyllä se jostain kohtaa pitää puhaltaa peli hetkeksi poikki, kunhan nyt saa yhden asian kerrallaan edes töissä tehtyä. Niin montaa asiaa tehnyt samaan aikaan, niin muut jutut jääny sivuun. Onneksi ehkä pian alkaa helpottaa, niin saa sitten muutakin elämää miettiä rauhassa :).

      Poista
  4. Ei tarvi pyytää anteeksi, kyllä me lukijat jaksetaan odotella vaikket ehtisi päivittää niin paljon kun haluaisit <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3
      Nyt on helpottanut huomattavasti olo, kun sain papereita ym. järjestettyä ajantasalle töissäkin, se on kumma miten ihan siisteyskin vaikuttaa mielialaan niin paljon :o.
      Ja kun jumpista pidin pari iltaa taukoa, niin sekin teki ihmeitä. Nyt jaksaa taas :).

      Poista

Suositut tekstit