tiistai 9. lokakuuta 2012

Luovutuksia & Valmistautumisia

Jälleen näköjään meni tämä päivittely myöhäiseen iltaan. Niinpä nyt tuleekin pikainen postaus parista luovutuksesta :).

Otin eilen nämä kaksi Avonin Senses-suihkugeeliä töihin ja työkaverini ottivat sitten nämä itselleen (onneksi :D). Beach Party-suihkugeeliä mulla on tuon lisäksi 2kpl kaapissa ja Tropics-geeliäkin 1kpl. Sain siis nämä vähemmäksi \o/ !!! Ja nyt olen suihkugeeleissä päässyt alle 30 (katsotaan mikä tilanne on loppukuusta) :D.
Tropics on Avonilla perusvalikoimassa ja pidän kyllä tuoksusta (eksoottisia hedelmiä), mutta vihdoin järki voitti... En mä kahta tuubia tarvi kaappiin :D. Beach Party oli muistaakseni toissa kesänä myynnissä limited editionina (oli kolme muutakin tuoksua) ja rakastan tätäkin tuoksua (makeampi ehkä kuin tuo Tropics), mutta hei, 3 tuubia?!? Mitähän mä oon ajatellut...
Noh, järkiin tullaan hitaasti mutta varmasti :).

Nyt mä alan tehdä sitä ostoslistaa huomista varten ja seuraavat 5 päivää taitaa tullakin sitten Hullari-ostoksista postauksia... Mutta älkää huoliko, loppuneitakin odottaa esittelyään! Viimeisen 24h aikana mulla on nimittäin loppunut 3 täysikokoista ja yksi näyte ja uskon, että tässä seuraavien päivien aikana loppuu saman verran lisää :). Kyllä tämä tästä vielä miinuksen puolelle muuttuu!
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Mä en vaan tajua, miten sulla voi olla noin paljon suihkugeelejä, en vaan käsitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kun osaisinkin vastata :D.
      Niitä on vaan kertynyt, kun oon halunnut lähes kaikki Avonin uutuudet kokeilla :D. Onneksi pikku hiljaa on järki alkanut tulla kuvioihin, tai lähinnä niin, etten samaa tuoksua hamstraa yhtä purkkia enempää :).
      Käsisaippuaksi varmaan alkaa pian menemään myös nuita enempi, joten ehkä mä saan ne varastot pienemmäksi jossain vaiheessa :).

      Poista

Suositut tekstit