maanantai 22. lokakuuta 2012

Syvästi puhdistavaa??

Vaikka minulla onkin tällä hetkellä kynitty pää, niin ensimmäinen shampoo tälle kuulle on loppunut \o/. Tai noh, tämä taisi loppua jo kuun ensimmäisellä viikolla...

Eli kyseessä oli tällä kertaa Dermosilin Deep Cleansing Shampoo. Tämän piti siis olla syväpuhdistava, mutta suoraan sanottuna tämä oli aikamoinen pettymys :(.
Mun piti käyttää tätä kerralla 4 pumppausta silloisiin pidempiin hiuksiin ja joskus jopa kahdesti pesin tällä peräkkäin, mutta en saanut sitä tunnetta, että olisi kunnolla puhdistanut... Sama juttu kävi näillä lyhyillä hiuksilla ja nyt varsinkin tarvitsen kunnon puhdistajan, kun muotoiluaineita täytyy enempi käyttää... Itse haluan, että hiukset takkuuntuu/tulee "narskuvan" puhtaiksi syväpuhdistavan jäljiltä, mutta tämä ei sitä minun hiuksille tehnyt.
Niille, jotka eivät sitä takkuuntumista halua, tämä on varmasti ihan kokeilun arvoinen tuote.
Mulla ei nyt olekaan mitään varsinaista syväpuhdistavaa shampoota, mutta onneksi löytyy 3 Lushin shampoota (Ibiza Party, Antiphilitron ja Squeaky Green), jotka mielestäni puhdistavat toivomallani tavalla eli käytän niitä sitten syväpuhdistavan shampoon asemasta tällä hetkellä :).

Olen käyttänyt Herbinalta ja Avonilta syväpuhdistavaa ennen tätä Dermosiliä ja ne olivat kyllä loistavia! Harmi vain, että Avonilta katosi myynnistä aikanaan se ja Herbinaltakaan en pitkään aikaan samaista tuotetta löytänyt. Nyt olen sentään Herbinaan jälleen törmännyt kaupassa :).
Kertokaahan omia suosimianne syväpuhdistavia shampoita ja mitä vaaditte siltä??

Tänään oli mulla ensimmäinen lomapäivä ja nopeastihan se meni :D. Nousin lopulta ylös 11-12 aikaan, kun ensimmäisen kerran siis heräsin 7.30 ja klo 8 jälkeen piti Neffille antaa uudelleen ruokaa, kun oli ensimmäisen satsin oksentanut. Siivosin sitten hieman keittiötä, lueskelin blogeja ja mietiskelin blogi-postauksia tänne. Iltapäivästä Catherin/Dweia (täytyy opetella tuo uusi nimimerkki :D) kävi pitkästä aikaa kylässä ihan ajan kanssa ja saatiinkin kuulumiset hyvin vaihdettua :). Seuraavan kerran taitaakin olla mun kyläilyvuoro uudessa asunnossa :D (ja niitä tupareita odotellessa!!).
Sitten paistelin kissoille vähän kanaa, söin myös itse ja sitten tulin päivittelemään tätä. Aika rento päivä siis takana. Kroppa on vähän vielä toipumisvaiheessa, täytyy katsoa josko keskiviikkona jaksaa illalla Balanceen...
Mutta eipä tänne muuta, jatkan tätä rötväilyä :D.
Miumoi <3

4 kommenttia:

  1. Hehe.. tuparit tässä sitten joskus ku jaksaa :D Mutta mulla on ollut kanssa tuota dermosilin syväpuhdistavaa shampoota ja kyllä se on enemmän ihan normaali shampoo kuin syväpuhdistava. Ihan hyvin tuota voi käyttää päivittäin. Aavistus paremmin pesee kuin normaalit shampoot. Kuitenkin näitä oikeitakin shampoita käyttänyt niin onhan niissä ihan selkeä ero tuohon verrattuna.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihih, sitä odotellessa sitten tosiaan ;D.
      Itsekin tuota Dermosiliä käytin nyt jokaisella hiusten pesulla (joka toinen päivä) eli ei tosiaan oo liian "tujua" useasti käytettäväksi. Noita Lushin shampoita, jotka mulla on, ei pysty ihan joka kerta käyttämään. Ovat sen verran peseviä :).

      Poista
  2. Multa löytyy tuolta Four Reasonsin syväpuhdistava shampoo ja tosi tyytyväinen oon siihen ollut. Alunperinhän mä ostin ton, ku jonkin sortin mielenhäiriössä värjäsin hiukset kotona jollain garnierin (silikoni)hiusvärillä. Lopputuloksena oli kyllä juu sileät ja kivat hiukset. Seuraavassa pesussa aloin ihmetellä, että minkä takia tavallinen shampoo ei vaahtoa tai toimi "normaalisti".

    Muutama päivä tota jatku ja hiukset olivat edelleen sileät, mutta näytti/tuntu likasilta. Ei tavallinen shampoo mennyt sen hiuksissa olevan "kalvon" läpi, joten kävin sitte ostamassa tollasen syväpuhdistavan shampoon ja toihan sitte tehos oikein hyvin ja sain sen helvetin kalvon hiuksistani pois ja puhtaiksi ne :D

    En oo tainnu mitään muuta vastaavaa edes käyttää, mutta tota tulee nykyään käytettyä just sen jälkeen, ku oon vaikka tunkenu normaalia enemmän kaikkia muotoilutuotteita hiuksiin.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Täytyypä yrittää muistaa tuo Four Reason muutenkin, kun siltä on myös kuivashampootakin kehuttu :). Jos joskus näiltä varastoilta saa mahdollisuuden sitäkin merkkiä testata :D.
      Itse kun oon tosiaan alkanut hiuspuuteria ja -lakkaa käyttämään enempi näihin hiuksiin, niin ne kyllä vaativat kunnon shampoot, että saa jämät pois :).

      Poista

Suositut tekstit