keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Tupperi-tilaus

Kylläpä sitä saa jotain aikaan, kun ei ole jumppa-ilta!!
Sain nimittäin ennustus-postausta varten kuvattua purkit ja tälle päivää sain kuvattua saamani Tupperwaren jutut :). Ainoa ongelma kuvissa on vain se, että kameraan oli jäänyt jokin hehkulamppu-asetus päälle ja nyt luonnonvalossa otetut kuvat muuttui sinisiksi.....
Yritinkin sitten muokata nämä tupperi-kuvat vähemmän sinisiksi ja tuloksesta päätellen taidan jättää vapaaehtoisesti ennustus-postauksen kuvat muokkaamatta (rajaan vain pienemmiksi), sillä muokkauksen tulokset oli tällaiset:

Sinisyyttä ei siis ole enää kauheasti tässä, mutta kaikkea muuta kyllä...
Niin ja jälleen piti Neffin ängetä kuvaan mukaan...

Tätä muokkasin sitten vähän vähemmän, mutta eipä tämäkään onnistunut kovin hyvin...
Tilasin siis pienen suorakulmaisen kakkukuvun, eväsrasian ja kaulimen.
Kupu oli kapeampi kuin luulin ja kaulin isompi :D. Mutta kyllä nuo käyttöön tulee!

Mutta voi hitsi, että tunsin rentoutuvani, kun sain purkkeja kerätä kaapeista kuvattaviksi, tää on kyllä niin ihanaa "aivot narikkaan"-hommaa :).
Töissäkin sain juttujen päivitykset lähes tehtyä tähän päivään asti, huomenna pitää vielä päiväkirjaa päivittää kunnolla, niin perjantaina on helpompi palaverissa kertoa, mitä on tullut tehtyä. Kyllä tämä tästä!!!
Elikkäs nyt mä alan katsoa nuo purkkikuvat vielä läpi ja mietin, otanko uudet vai saatteko nyt nauttia sinisistä ja muutenkin huonompi laatuisista kuvista hetken aikaa :D.
Miumoi <3

6 kommenttia:

  1. Kerropa sitten mitä pidit tuosta kaulimesta. Itekin oon aikonut hankkia muovisen kaulimen nykyisen puisen tilalle. -R

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerron, kunhan jossain vaiheessa tehtäis jotain, jossa tuota kaulinta tarvisi :D. Iso se oli ainakin !!
      Niin ja tosiaan ne sun tilaamat tavarat odottaa myös täällä :). Maanantaina tai tiistaina saadaan vielä tilaajalahjatkin!

      Poista
  2. mitä saatiin tilaajalahjaksi??:) jospa sitten haen kerralla kaikki tavarat ensi viikolla,sovitaan lähempänä päivä (tai voinhan mä hakea ne sulta töistäkin jos vaan pystyt ottamaan ne mukaan).-R

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jos en ihan väärin muista, niin pieni juustokupu se taisi olla :). Mulle tuleekin tarpeeseen se :).
      Ja voin mä jonain päivänä ottaa ne tavarat mukaan, mutta silloin kun ei tarvi jumppakamojakin kantaa töihin :). Mun puolesta ne voi olla siihen asti, kun Avonit tulee reilun viikon päästä (kun ensi viikolla se tilaus lähtee) :).

      Poista
  3. Mulle sopii miten vaan. Tosin ensi viikolla ke ja to en pääse hakemaan kun oon iltavuorossa.mutta ehtii ne kyllä sitten avoneidenkin kanssa. Mulla on pari eri kokoista tupperin juustokupua jo entuudestaan mutta eiköhän tuollekin käyttöä löydy.:-D -R

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juups, katsellaan sitten miten tehään. Paremmin mulle passais ehkä se vko 42, kun sille viikolle ei oo jumppia varattuina kuin 2 illalle, kun 20.10. on spinning-puolimaraton eli en pysty paljon muuta jumppaamaan sillä viikolla (en halua sitä hirveää energia-vajetta saada, mikä tuli edellisellä kerralla...). :)

      Poista

Suositut tekstit