torstai 8. marraskuuta 2012

Ei rokkaa tämä päivä...

Miten voikin ihmistä ärsyttää näin paljon... Tietenkin piti sitten töissä tulla pitkästä aikaa huimauskohtaus piristämään päivää, niin paskat mä mihinkään CorePulse-rääkkiin pysty menemään, kun lihasrelaksantteja vetänyt... Hitto, että osaa kyrsiä...
Sitten aamulla kävi myös niin ihanasti, että menin tiputtamaan mun kivipuuterin lattialle (kiitos jälleen tuon oikean käteni) ja mullahan ei ole kivipuuteria varastossa eli nyt en pysty puuteria kuljettamaan mukanakaan... Jos jotain valoa etsii tästäkin paskasta, niin pääsen testaamaan erään korjaamisjutun, joten viikonloppuna tulee siitä sitten postausta! Niin ja varmaan saan ostaa kivipuuterin varastoon!!!

Mutta nyt seuraavaan loppuneeseen, vaikkei valitus tähän lopu...
Sain siis käytettyä tämän Schwarzkopfin Got2Be Rockin' It Encore Fresh Dry Shampoon ja olihan tämä mulle.... Täyttä shaibaa...
En tiedä, osuiko mulle maanantai-kappale (eipä olisi yllätys), mutta aluksi muutaman kerran tuo "syljeskeli" sitä valkeaa puuteria ympäriinsä silloinkin, kun en edes namiskaa painanut. Harmi, etten hoksannut ottaa kuvaa siitä sotkusta...
Sitten haluan kuivashampoolta myös kohotusta, mutta tämä ei tuo sitä ollenkaan.
Ja viimeiset 5 kertaa kun tätä käytin, niin tuntui ettei se putsannut enää yhtään mitään, ei tullut yhtään "valkoiseksi" hiukset, vaikka kuinka paljon tuota suihkuttelin... Liekö se alkuaikana roiskinut pihalle kaiken sen vaalean puuterin...
Ei siis rokannut minun maailmaa, mutta jollekin tämä on varmaan sopinut???
Nyt mulla on aktiivikäytössä Cutrinin kuivashampoo, jonka jälkeen palaan iki-ihanan Klippoteketin pariin, niitä kun se 3 Hullareilta ostamaani pulloa odottaa kaapissa :).

Ja tähän päätän tämän postauksen, ennen kuin tulee lisää valitusta :p. Huomenna plussaillaan!
Miumoi <3

4 kommenttia:

  1. En kans tykkää tosta Schwarzkopfin kuivashampoosta. Eka pullo tyhjeni yhden käytön jälkeen kokonaan itsekseen! Nappi oli ilmeisesti käytön yhteydessä jumittunut "pohjaan" ja seuraavan kerran vessan oven avatessani vastassa oli kostea, trooppinen ilmasto: koko sumutepullollinen ainetta leijui siellä pienen huoneen ilmassa... Nyt toka pullo on toiminut, mutta lopputulos minunkin hiuksissani aika lättänä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaahas, näköjään niillä on enempikin ollut nuita maanantai-kappaleita myynnissä :/.
      Mä varmaan jätän toisen pullon ostamatta, hintaeroa ei pahemmin tämän ja Klippoteketin välillä ole, joten otan ennemmin sen joka mun hiuksiin on toiminut paremmin :).

      Poista
  2. Nö hö... :/ Ainakin ite oon tykänny tuosta kuivashampoosta just sen takia, että se ei kohota. Ja oma pullo on edelleenkin ihan voimissaan ja toimiva tehden hiukset puhtaan tuntoisiksi sitä halutessaan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on kiva, että löytää itselle ja omille hiuksille sen parhaan tuotteen :).
      Todennäköisesti osui taas vaihteeksi maanantai-kappale mulle, mutta en taida toistamiseen kokeilla.
      Tuuheutta kun kaipaan, niin tämä ei ollut siihen vaan riittävä :).

      Poista

Suositut tekstit