tiistai 13. marraskuuta 2012

Rasvataan rasvataan!!!

Taas eilen tuli postaukseton päivä, pahoittelut siitä! Olin vasta 8 jälkeen kotona töistä, jumpasta ja kaupasta ja sitten piti syödä ja suihkussakin ehtiä käydä ennen nukkumaan menoa, niin en nähnyt järkeväksi enää alkaa päivittämään... Ja kun Mr. Insinööri & kissatkin kotiutuivat eilen, niin halusin sen pari tuntia vielä viettää yhteistä aikaa.
Tänäänkin olin kotona 7 jälkeen, kun Mr. Insinööri haki mut töistä ja mun piti bussilippu käydä lataamassa stokkalla (piti vaihtaa se lippu-tyyppi)... Huomenna olisi taas töistä suoraan jumppa, torstaina töistä suoraan työporukan pikkujoulut ja perjantaina taas töistä suoraan jumppaan :D.
Eli torstaina ei ainakaan tule päivitystä, mutta huomenna ja perjantaina tulee juttua :).

Tämän iltaisen esittelyn kohde onkin jo aikaisemmin tuttu eli taas yksi kropparasva loppunut! Tämä Avonin Naturals Moisturising Pomegranate & Mango Moisturising Body Lotionin sain Catherinelta kesän lopulla.
Tästä mulla ei ole mitään lisättävää tuohon edelliseen tekstiin. Tuoksu oli edelleen kiva ja kosteutusteho erittäin kevyt, sopii sen suhteen paremmin kesään. Voisin kyllä käyttää lisääkin, mutta kokeilunhalu uusia tuotteita kohtaan voittaa :).

Nyt käyttöön lähti sitten maaliskuussa eräpäivänsä kohdannut Oriflamen ihana Milk & Honey Gold-sarjan voide. Mulla oli voiteet väärässä järjestyksessä tuolla kaapissa, niin en ollut huomannut eräpäivän menneen jo :D. Mutta hyvin pelittää, eiköhän tämä ensi kuussa jo lopu, sitten juttua lisää (tosin tätäkin oon jo tainnut aiemmin esitellä ja yksi purkki vielä odottaa käyttöä...) :).

Mutta nyt lähden syömään ja laittamaan entiset pyykit kaappiin ennen seuraavien pyykkien kuivumaan ripustamista!! Olisin kyllä niin valmis jo nukkumaan...
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit