maanantai 10. joulukuuta 2012

Alaston Pärstä

Olen vähän myöhässä tämän jutun kanssa, mutta kaikkihan varmaan tietää täällä blogi-maailmassa pyörineen Naked Truth-haasteen.
Kauan aikaa mietin tätä, vaikka otinkin meikittömän kuvan samana iltana, kun luin haasteesta...
Tänään en jaksa mitään tuote-mielipiteitä miettiä, kun oli sitten Zombie-päivä huonosti nukutun yön takia; painajaisia Zombeista ja sitten kissat tuli sänkyyn pyörimään ja pörräämään ennen puolta kuutta...

Mutta tosiaan, kauan mietin, uskallanko meikittömän pärstäni tänne pistää, mutta nyt tuli tunne, että ihan sama laittaa, kun mukaan tulee myös kuvat meikillä vertailuksi :D.

Tämän kuvan otin samana iltana, kun haasteesta luin, ennen nukkumaan menoa klo 23.15. Kosteuttava kosteusvoide on naamassa, kun muistin kuvan oton vasta sitten. Ja kuva otettu luonnollisesti salaman kanssa tuohon aikaan vessassa...
Silmämeikkiputsarina käytin erästä huonoa putsaria, kun olen yrittänyt epätoivoisesti saada sitä pois käytettyä, pari kolme vuotta jo kaapissa ollut...

Tässä sitten kuvaa seuraavalta aamulta noin klo 6.30, kun olin meikannut. Ja salamalla otettu edelleen vessassa...

Ja tässä on sitten kuvaa siltä päivältä, kun kävimme työkavereiden kanssa siellä Kosmetologikoululla päivämeikissä. Kun menin sinne, olin itkenyt aiemmin päivällä silmät turvoksiin ja ripsarit pois, enkä pessyt jämiä naamalta (en muistanut putsaria ottaa mukaan).
Salamalla otettu eteisessä, kun tulin kotiin.

Kyllä se vaan meikki muuttaa aika paljonkin naamaa :D. Tässä siis syy, miksen halua meikittä poistua kotoa (toki olen niinkin useita kertoja tehnyt).
Ja kuvia olen nyt vain rajannut, että saan ne pienemmäksi. Muuten en edes osaa kuvia muokata, valoisuuden/kontrastin lisäämisen/vähentämisen lisäksi (ja niitäkään en nyt tehnyt).

Mutta nyt lähdetään käymään postissa pieni kävelylenkki, kun Mr. Insinöörille on tullut paketti.
Katsotaan, kirjoittelenko huomenna, kun mulla on Avonin joulukokous ja menen sinne töistä suoraan. Kestää varmaan johonkin 7-8 asti, niin menee turhan myöhään päivittelyt :).
Miumoi <3

6 kommenttia:

  1. Ihan ihmiseltä sie näytät ;) Mie en nyt tuohon osallistunut kun ei ollut kauan aikaa siitä kun höpötin pitkät pätkät videolla ilman meikkiä :D Ja nyt ku alkoi loma niin kanssaolijat saa ihastella mun miekitöntä naamaa taas melkeen päivittäin. Tänäänkin käväsin salilla ja varmaan katto kanssaolijat, että mikä hirviö se tuossakin menee mutta miksi meikata salille kun ne joka tapauksessa tippuu hien mukana pois. :p Mutta kyllä se on totta, että meikki tekee ihmeitä. Parhaita piirteitään voi korostaa jne. :) Mutta tosi nätille näytät ilman ja kanssa. Itseasiassa ei huomaisi tuossa kosmetologin meikissä ja sun omassa tekemässä mitään eroa ellet olisi sanonut :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisihan sitä näyttää vielä vähän enemmänkin ihmiseltä ;p.
      Se sun video oli kyllä kiva, oot sillä kyllä täysin osallistunut tähän haasteeseen :).
      Eipä sitä tosiaan salille kannata pahemmin meikkailla, en yleensä itsekään meikkaa, jos oon vapaapäivänä sinne kotoa menossa. Tietty jos töistä suoraan menee, niin silloin on meikit naamassa :).
      Itsekin yritin vertailla nuita meikkikuvia, mutta ei niissä isoa eroa tosiaan näe eli kaitpa mä joten kuten osaan itseni sitten meikata :D.
      Tokihan tuo salama syö paljon naamasta pois kuvissa :).

      Poista
  2. Sulla on kaunis nuori iho.
    Äläkä väitä vastaan,olen nelikymppinen ja itselläni nuoruuden kimmoisuus ja heleys on jo iäksi kadotettua =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) !!
      Kylläpä tässä itsellänikin se hidas mutta varma alamäki on alkanut :D.

      Poista
  3. Sä osaat kyllä nätisti meikata! Rohkea veto, mä en uskaltanut. :D Hyvähyvä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ^_^.
      Kyllä säkin ehkä vielä joskus uskallat, en olisi minäkään pystynyt muutama vuosi sitten tähän :D.

      Poista

Suositut tekstit