sunnuntai 9. joulukuuta 2012

Kuorinko ihoni irti...

On tässä "pakko saada kulutettua"-huumassa tullut kuorittua niin kroppaa, naamaa, jalkoja kuin käsiäkin ihan kunnolla ja nyt sain loppumaan seuraavan tuotteen, joka on myöskin tuttu:

Eli kyseessä Oriflamen HandCare Renewing Hand Scrub käsien kuorinta-aine. Tätäkin olen aiemmin purkin jos toisenkin käyttänyt, täällä olen vähän tätä jo esitellyt.
Eikä jälleen ole hirveästi tuohon ensimmäiseen tekstiin lisättävää, mukava kuorinta ja pehmeäksi tuli kädet. Hankkia voisin lisääkin, jos kunnolliseen tarjoukseen tulee. On tämä tosiaan sellainen turhake ja aion nyt ihan vaan kroppakuorintaa käyttää myös käsille, sitä hyvää tarjousta odotellessa :). Saapahan kroppakuorintoja käytettyä taas vähän nopeampaa :).

Tuli tuossa mieleen, kun tuota linkittämääni tekstiä luin, kun silloin taisin saada hyvin kulutettua purkkeja... En silloin näköjään tiennyt, suhtaudunko siihen kulutustahtiin hyvällä vai pahalla :D. Tällä hetkellä on vaihteeksi fiilikset sellaiset, että tahdon saada purkkeja kulumaan enemmän kuin mitä nyt kuluu! Eilen kun pengoin sen tyvisuihkeen tuolta varastoista, niin yllätyin, kuinka paljon mulla on taas kertynyt siihen mun sekalaiseen meikkilaukkuun tuotteita!!
Mulla on siis Oriflamen ja Avonin tuotteille omat meikkilaukut ja sitten sekalaisille merkeille oma.

Olen sen huomannut, että esim. Avonilta ja Oriflamelta en tilaile enää yhtä suurella innolla tuotteita mitä ennen (vaikka ulkopuolisesta saattaisi päin vastaiselta vaikuttaa).
Tänään kävimme äitini luona kylässä ja äiti katseli kuvastoa mitä joululahjoja tilata Avonilta, niin jouduin pari kertaa selaamaan kuvaston läpi, että keksin itselleni jotain, jonka äiti mulle sitten tilaisi joululahjaksi! Samalla katsoin mitä itse tilaan itselleni, niin 2 kosmetiikkatuotetta lähti vain tilaukseen. En nyt niitäkään olisi välttämättä oikeasti tarvinnut, mutta olivat viimeistä kertaa esitteessä, niin halusin ne testiin ostaa. Ensi vuoden 1.jaksosta Tahtoo-lista on vain 6 tuotteen mittainen, joka on todella vähän verrattuna siihen, että yleensä mulla on tahtoo-listalla 20-30 tuotetta, joista sitten karsin...
Eilen laitoin myös Oriflame-kaverilleni tilauksen, niin sieltäkin lähti vain 2 juttua tilaukseen!
Sen tosin olen huomannut myös, että mieleni tekee sitten muilta merkeiltä ostaa vaikka ja mitä kokeiluun eli olisiko vain pientä kyllästymistä havaittavissa Oriflameen ja Avoniin...?
Täytyypä tarkkailla tilannetta, mihin suuntaan lähtee tämä menemään.
Joo tällaisia mietiskelyitä vaihteeksi :). Täytyy aina välillä laittaa ylös näitä mietteitä, niin hauska seurata, miten mielialat heittelee äärilaidasta toiseen :D. Ei tämä ole kyllä helppoa!
Eipäs tässä muuta tällä erää! Palataan huomenna!
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit