lauantai 2. helmikuuta 2013

Intoa täynnä kohti Helmikuun loppua

Loppuvien juttujen suhteen en kyllä malttaisi odottaa, että kuukausi kuluisi nopeasti!
Eli ennustus-postausta olisi nyt luvassa ja jätinpähän seuraavista kuvista pois jopa 4 tuotetta, sillä 3 niistä ovat jo tuossa vieressäni roskiin menossa ja neljäskin loppuu tässä illan aikana :D.
Tässäpä niitä siis tulisi:

Ensin ihan varmasti loppuvat tuotteet; naamajuttuja, hiusnaamiota, kuivashampoota ja tuttuun tapaan käsisaippuaa.

Ja tässä sitten kroppajuttuja, kuorintoja pääosin sekä jälleen tuo linimenttivoide :D. Nyt mä teen kaikkeni, että sekin loppuu vihdoin!!

Nämä tuotteet ovat sitten sellaisia "toivon kovasti niiden loppuvan"-juttuja, mutta hyvin suurella todennäköisyydellä eivät vielä tässä kuussa lopu, ainakaan suurin osa.
Katsotaan kuitenkin, miten käy :) !!

Ja sitten suurta riemua minulle tuottava kuva, jättipakkauksia loppumassa !!! Tuo kirottu shampoo kuuluisi tuohon ylempään kuvaan, mutta oli nyt ihan pakko pistää se jo tähän ennusteeseen maaliskuun sijaan. Oon jo niin lähellä!!!

Tämä nyt ei ole vielä hetkeen loppumassa, mutta oli pakko laittaa kuva tästä harvinaisesta näystä mun luomivärien (ja varsinkin mun Avonin nelikoiden) seassa :D. Pohja paistaa jo yhdestä sävystä, tosin tätä olen käyttänyt yksinomaan silmien alusilla tummuutta häivyttämään ja toimii siinä hommassa hyvin :).
Jospa tämän VUODEN aikana saan tämän sävyn sekä pari voidemaista luomiväriäkin käytettyä, niin olisin tosi iloinen!

Tästä kuukaudesta näyttää tulevan aikas kiva, eiköhän sitä miinuksille jälleen päästä ;).
Mutta huomenna tulee sitten illalla postausta, lähtään aamusella käymään Haaparannassa Ikeassa :).
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit