torstai 11. huhtikuuta 2013

Jälleen huti kuorinta

No niin, jos tähän alkuun laittaisin vaihteeksi seuraavaa loppunutta purkkia esittelyyn :).

Eli jälleen, yllättäen, on vartalokuorintaa loppunut ja nyt vuorossa oli Dermosilin Lime Body Peeling.
Ehdin hieman elätellä toiveita ennen käyttöönottoa, että olisi ollut karkeudeltaan lähellä vanilja-kuorintaa, mutta pettymyksekseni tämä oli täysin sisarustuote kuorivalle vadelma-suihkugeelille... Kuorintateho oli siis jälleen omaan makuuni täysin onnettoman olematon, herkkäihoisille jälleen varmasti passeli tuote. Eli tämä oli mielestäni lähinnä sellainen kuoriva suihkugeeli.
Tuoksukaan ei ollut oikein omaan nenääni hyvä, sellainen muovinen lime... Plaaah :/.
En aio enää uudelleen ostaa, onneksi oli nopeasti käytetty pois :D.

Tänään oli töissä ihan ok päivä. Eilen ajossa olleet geelit näytti peloistani huolimatta ihan hyviltä, vaikka toisen suhteen olen vielä kahden vaiheilla, pitäisikö mun kuitenkin saada vahvemmat tuotteet, ettei varmasti jäisi mitään huomaamatta... Ehtiipähän sitä ensi viikolla miettiä sitten. Seuraavien sekoitusten teko meni aikalailla sitten penkin alle, kun paria näytettä ei riittänyt ja kontrollikin loppui harmittavasti kesken... Paikkausgeelille siis tulossa lisää tavaraa...
Sain kuitenkin pikapikaa analysoitua viime aikojen CSGE-kuvat ja edelleen näyttää siltä, että jotain tutkimushypoteesia puoltavia tuloksia olisi tulossa :). Lohdullista, tosin pitäisi päästä sekvensoinnilla varmistamaan, onko ne mitään erikoisia juttuja... Toivotaan parasta!

Kääntöpuolena oli vain se, että väsähdin aivan täysin ja päätinkin sitten perua Pumpin ja jonottaa huomiselle tunnille sen sijaan. Kävinkin sitten taas Stokkalla kiertämässä hullut tarjoukset läpi ja jälleen sain ne jutut, mitä halusinkin :).
En nyt kuvaa jaksanut ottaa, mutta mukaan lähti 2kpl Klippoteketin kuivashampoota (ainoat kosmikset!!!), Möllerin omega3-kapselit ja Herkusta taas parit salaatit, rahkat, porkkanoita ja Starbucksin kahvijuoma testiin. Loimulohtakin olisi tehnyt mieli, mutta kun salaatti-tiskille sai tovin jonottaa, niin en sitten jaksanut enää kalapuolelle ottaa lappua. Katsotaan lauantaina tai sunnuntaina, jos on enää jäljellä :). Jälleen siis ruokaan meni rahat :D.

Oon taas täällä yksin kattien kanssa varmaan sunnuntaihin asti, kun jälleen Mr.Insinööri lähti kotonaan käymään... Täytyy saada mettä-hommat tehtyä, ennen kuin kelit menee huonoksi... Jospa tämä tiheä erossaolo pian helpottaisi...
Tässä nyt mietin lohdutukseksi, että pitäisikö repäistä ja tilata vihdoin Livbox ainakin 3kk:ksi :D.
MN sanoi, että hinta tulee parilla eurolla nousemaan kohta puoliin (oli viestiä tullut), niin pian pitäisi tilata jos haluaa sen vanhaan hintaan...
Ja nyt mua kieltämättä harmittaa, etten ole jo tilannut sitä, kun tuo huhtikuun boksi oli aikas kiva!! Olisi kelvannut mulle kaikki tuotteet... :D
Noh, täytyy pähkäillä asiaa vielä hetki ;).
Mutta lähden odottelemaan Criminal Mindsia, joten palaillaan huomenna!
Miumoi <3

6 kommenttia:

  1. Mäki oon miettiny tota Livboksia mutt toisaalta mitä oon nähny niitä paketteja niin sisältää aikapaljon kaikkea muuta kosmetiikkaa paitsi kynsijuttuja. Kerran oon tainnut nähdä yhden kynsilakan, oisko se ollu maaliskuun livboksissa. :D Mutta sulle tää olis kyllä varmaan ihan erihyvä, senkin kosmetiikkahiiri.. :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ekassa marraskuun boksissa oli Rimmelin lakka, joulukuun boksissa Sally Hansenin kynsitarrat, tammikuun boksissa rimmelin kynsilakka, helmikuun boksissa Essien lakka... :)
      Maaliskuu oli luonnonkosmetiikkaan keskittynyt eli siinä ei ollut kynsijuttuja ja nyt huhtikuun boksissa oli fokuksessa silmät :).
      Eli mun mielestä nuissa on kyllä ollut aika paljon kynsijuttuja :D. Mutta se on tosiaan aina sika säkissä, eli ei voi tietää mitä tulee :).
      http://www.livbox.fi/boksi
      Tuolta näkee kaikkien boksien sisällön, mitä on ilmestynyt :).

      Mutta jos mä tilaan ton itselleni jossain vaiheessa, niin tehdään diili, että mä voin lähettää sulle kynsijutut, kun itse en niitä tarvitse :D.

      Poista
    2. Oiiiii jooooo!! Se ois ihan mahtavaa! Mä tietty voin sitten korvata sen osuuteni vaikka jotenkin. ^___^

      Poista
  2. Oon lukenu aika paljon kommentteja ja mielipiteitä tosta huhtikuun boxista ja kaikki on ollu todella positiivista... Mä taas olin ihan äärettömän pettynyt tuohon, musta se oli valitettavasti todella huono! :( Luomiväri on ainoa, joka vähäsen kiinnostaa, mutta siinäkin on pikkasen vieraat värit. Ilmeisesti siis olen todella vastavirtaan menijä. :D

    Mun tilaus loppui nyt, tekis mieli uusia sen hinnankorotuksen takia (=parempi sisältö...?). Täytyy vielä miettiä hetki...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on näköjään, että kaikkia ei voi miellyttää :).
      Mulle tuo olisi ollut kyllä niin nappi boksi, kun tykkään silmille tarkoitetuista tuotteista ja muutenkin tuossa olisi saanut testata vähän kalliimpia tuotteita...
      Itsekin edelleen kuumeisesti pohdin tuota tilaamista... :D

      Poista

Suositut tekstit