lauantai 25. toukokuuta 2013

Täydellinen kasvonaamio kesäksi

Ainakin omalle iholleni sellainen on varmaan löytynyt :).

Sain siis taas yhden "kasvonaamion" käytettyä, kyseessä oli Lushin Mask of Magnaminty Face and Back Pack. Heittomerkeillä tuo on siksi, että tätä pystyi kasvojen lisäksi käyttämään myös esim. selälle ja naamion sijaan myös kuorintana.
Kuten tuossa sisällyksessäkin näkyy, tässä on pyöreitä aduki-papuja ja ne oli suht isoja ja hellävaraisia.
Täydellisen kesänaamion tästä tekee piparmintun viilentävä vaikutus, joka tehostuu, kun pitää purkkia (minun tapauksessa minigrip-pusseja) joko jääkaapissa tai pakkasessa. Ai-van i-ha-na <3.
Kovin kuivalle iholle tämä ei mielestäni sovi, kuivatti hieman omaakin ihoani. Seka-/rasvaiselle/epäpuhtaalle iholle kaikkein ihanteellisin.
En itsekään tätä kovin usein ehtinyt käyttää, niin pitkäaikaisvaikutus jäi testaamatta, mutta aion kyllä ehdottomasti ostaa lisää tätä, kunhan saan taas aikaiseksi tehdä Lushille tilausta :).

Täällä on mennyt päivä hyvin lukuun ottamatta sitä, että heräsin säikähtäen klo 6 siihen, että Neffi lämäisi tassullaan melko kovaa (sillä kun on ne tassut melko kookkaat) suoraan mua nenään... Oli siis ilmeisesti ruoka-aika, kun katsoi mua siihen malliin siinä vieressä... Puoli 7 aikaan luovutin ja menin nuo pirulaiset ruokkimaan ja itse vessaan ja menin sitten takaisin unta odottelemaan.
Eipä se enää kovin hyvin onnistunut, kun kummatkin vuorollaan tuli sängylle, milloin nukkumaan, milloin kerjäämään rapsutuksia :p. 10 jälkeen luovutin ja painelin valmistelemaan itselleni jalkakylvyn ja sitten suihkuun.

Täällä on kyllä sää hellinyt ja kissatkin ovat päässeet täysin rinnoin nautiskelemaan parvekkeelle auringosta, tämä kuva on muistaakseni otettu viime viikolla.
Tänään oon itse myös vähän ottanut aurinkoa tuossa alkuillasta. Meillä on 3 puuta pahimmoilleen tuossa edessä, että keskipäivän aurinko jää niiden varjoon, niin alkuillasta sitten paistaa pähän paremmin :D.
Mutta sainpas mä jälleen kosmetiikkaakin tänään :p.

MN kävi päivällä pikavisiitin ja toi samalla mulle pienen tuliaisen. Hän oli tehnyt tilauksen Beautybayhin ja sieltä oli saanut 2 tällaista minikasvopesua, niin hän sitten toisen lahjoitti mulle. Sisältää 29ml tavaraa :D.
Mulla alkaa olla nyt matkaa varten aika lailla kaikki tarpeelliset mömmöt kasassa!



Mutta eipäs tänne tämän kummempia!
Huomenna olisi tarkoitus mennä illalla katsomaan Mr.Insinöörin kanssa Fast & Furious 6, kun menee pari viimeistä edellisten Hullareiden lippua kohta vanhaksi :).
Kirjoittelen kuitenkin huomenna päiväseltään, jos ei mitään erikoista satu.
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit