torstai 28. marraskuuta 2013

Luomiväri-addiktin unelmalahja !!!

Tänään tuleekin poikkeuksellisesti kaksi postausta, sillä tämä seuraava (ja tämän kuun oikeasti viimeinen plussa) tuote ansaitsee oman postauksensa :D.
Toissapäivänä töistä kotiin tullessani huomasin postin mukana tulleen pakettilappusen. Ajattelin sen ensin olevan Mr.Insinöörille, koska itselleni ei ollut (omien tietojeni mukaan) tulossa mitään keneltäkään.
Aloin sitten tarkemmin syynäämään nimeä ja huomasin, että se oli kuin olikin minulle ja lähettäjä oli rakas ystäväni Katri ^_^. Kiireisestä illasta johtuen ehdin vasta eilen ilmoittaa hänelle, että mitä ihmettä se on mennyt hupsuttelemaan ja minkä takia ja sainkin sitten jännittää paketin sisältöä tähän päivään asti, kun käytiin aamulla töihin mennessä postissa :).

Paketti olikin yllättävän iso (ja ihanan pirtsakan värinen!!), sillä oletin Katrin vihjeiden perusteella olevan yksi tuote ja ehkä jokin pieni ihonhoitotuote.

Paketti oli myös kunnolla pehmustettu, joten jotain rikkoutuvaa siellä täytyi olla...

Repesin ihan täysin nauramaan mukana tulleelle viestille :D.
Aasin pylly <3.

Ja sitten sieltä paljastuikin tämä!!!
Ajattelin ensin kun nuo oli päällekkäin, että hitsi, 84 uutta luomiväriä käyttöön, vähänkö huippua :D. Sitten aloin miettiä ja katsoa, miten saan muovin pois tuon paletin ympäriltä ja hoksasin, että jaahas, tämän saakin nostettua pois.
Sitten purskahdin taas nauruun ja huudahdin itsekseni, että hitto, täällä on toinenkin 84 värin paletti :D :D.
Yhteensä sävyjä onkin siis 168 kpl eli ei tarvitse ikinä enää ostaa uusia luomivärejä (hehehhee, niin varmaan :p) :D!!

Oon monesti kuolaillut netissä näitä paletteja, mutta oon sitten ajatellut, että en mä viitsi tilata, jotain rajaa osteluillekin nyt sentään...
Mutta lahjat ovat täysin eri juttu ;D. Nyt mulla on kunnon motivaattori herätä aamuisin 6 aikaan ylös meikkaamaan tällä rauhassa ennen töihin lähtöä!!
Täytyy vaan sanoa, että on mulla maailman parhaimmat ystävät, kun tietävät mistä tykkään (kosmetiikka, ruoka, tee ja suklaa) <3.
Kiitos vielä kerran tästä täysin odottamattomasta lahjasta Katri-rakas <3. Oot <3 ^_^.

Mutta mä lopetan tämän tähän ja jatkan hieman myöhemmin seuraavilla loppuneilla tuotteilla!!
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Voih! ♥ Ihanaa että lahja osui sitten juuri oikeaan! Mulla olikin sellainen pieni muistikuva että oisit nuita isompia luomiväripaletteja joskus katsellut ja niistä maininnut.. ;) ♥ Hyvä että tuli perille ehjänä ja hahahha mua kans nauratti ääneen kun tein tuota aasin pylly kuvaa.. :'------DD Oot ihana. ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oikein muistelit ^_^. Ihan huippu lahja oli kyllä ♥
      Tuo lappu oli kyllä melkein paras :D :D.

      Poista

Suositut tekstit