tiistai 24. joulukuuta 2013

Hyvää Joulua 2013 !!!

Ehdin vielä toivottaa Hyvät Joulut teille :D.
On ollut ihan jees päivä, lukuun ottamatta huonosti nukuttua yötä ja sitä, että Siiri ei oo suostunut syömään juuri mitään -.-
Lohta ja kinkkua sentään suostui vähän syömään, mutta omia ruokia ei... En tajua, mikä siinä on, että missään kyläilessään/hoidossa ollessaan tuo ei suostu syömään omia ruokia, joita se syö hyvällä halulla kotona... Niinpä päätinkin, että lähtään huomenna iltasella kotiin, ettei täysin turhaan mene pitkä työ, kun ollaan saatu ne vihdoin syömään suht normaalisti viime viikkoina.
Tarkoitus oli laittaa kuvia enemmänkin nyt vaan kamerasta loppui akku...

Niinpä laitan tämän joulukuusen kuvan, joka on täällä äitin luona :).
Ollaan tosiaan syöty, käyty hautausmaalla, jaettu lahjat ja saunottu ja nyt vaan fiilistellään :).
Sain lahjaksi perussukkia ja pitkiksiä, mutta myös muutaman muunkin kivan paketin, joten oon mä varmaan kilttinä ollut :). Laittelen huomenna kuvia, kun saan kännystä siirrettyä ne bluetoothin kautta koneelle, sitäkään mulla ei oo täällä mukana.

Ja viimeisestä luukusta paljastui vielä yksi Shea-sarjan tuote, se oli tämä 50ml Body Butter kroppavoi. Tämänkin jätän itselleni käyttöön :).






Mulla ei oikein ajatus pelaa tämän kummemmin. Toivottavasti teilläkin on ollut mukava, rauhallinen, ruuan ja rakkauden täyteinen Joulu ja ootte jotain kivoja lahjoja saaneet ja antaneet :).
Mä palailen huomenna taas asiaan kämpillä!
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit