tiistai 21. tammikuuta 2014

The Eyes of The Bees

Heipsansaa!!
Niin nuo illat vaan kuluu ja menee ilman, että huomaakaan! Ei eilen jäänyt juuri aikaa hieronnan, kaupassa käynnin ja syönnin jälkeen tänne päivitellä loppuneita...
Noh, se taitaa mennä taas niin, että nämä kuukauden viimeiset päivät esittelen useamman loppuneen yhdessä postauksessa. Niitä odottelee tuolla kuvakansiossa yksi jos toinenkin ja tuntuu, että päivittäin loppuu vaan lisää purnukoita!! Mä oon ollut suoraan sanottuna aika järkyttynyt tästä miinustelusta, mikä tässä kuussa on vallinnut ja näyttää pahasti siltä, että Helmikuusta tulee todella hiljainen loppuneiden suhteen :D. Ei mulla sinne taida yksinkertaisesti mitään loppuvia purkkeja riittää tätä tahtia :D.
Mutta kait se täytyy nyt hetki nauttia tästä tilanteesta, kohta se kääntyy kuitenkin päinvastaiseksi :p.
Mutta pistetäänpäs tähän väliin seuraavat plussailut!!

Kävin tuossa alkuillasta hakemassa minun minikokoisen, vuoden ensimmäisen Avonin 1.jakson tilauksen!!

Ja se todella oli minikokoinen, koska Neffikään ei meinannut tuohon laatikkoon mahtua edes istumaan, vaikka kuinka yritti pyöriä ja hyöriä siinä :D.

Tässäpä oli sitten oma tilaukseni!!
Tuo Karpalo-hunaja shampoo jytkypullo oli äitilleni, kukaan muu ei nyt itseni lisäksi sitten tilannutkaan, joten pidin oman tilauksenikin kurissa sen takia :).
3.jakson kuvastojen lisäksi mukana oli mustat ruusu-korvikset, Color Trendin Nail Enamel kynsilakka sävyssä Green Morph ja Opal Top Coat päällyslakka sävyssä Opalesce.
Noita olen jo hetken aikaa katsellut kuvastoissa ja tuon Opal-lakan meinasin arvontaankin tilata, mutta se jäi sitten :). Piti nuo laittaa nyt vihdoin tähän minitilaukseen, kun ei oikein muutakaan tehnyt mieli tilata.
Hyvin siis jälleen maltoin, kosme-ähky piti pintansa :D.

Ja tässäpä loppuun tämän päivän meikkiä, tehty jälleen ihQlla 168-paletilla :).
Taas laitoin Mr.Insinöörin valitsemaan sävyn tuon mustan seuraksi ja hän päätyi yläpaletin 7.rivin 1.sävyyn, joka oli matta, keltaiseen taittava vaaleanoranssi. Musta on alapaletin 1.rivin 12.sävy.
Tuo oranssi näyttää hohtavalta alla olevan kultaisen Avonin Color Trend-luomiväri/rajauskynän takia, paletissa sävy oli täysin matta ja sitä sai levittää aika reippaasti luomille saadakseen intensiivisemmän sävyn.

Tuo musta sävy on ihan huippu pigmenttinen!! Nappia ei tarvitse kuin vähän vain hipaista, niin väriä riittää tosi paljon! Sen alle laitoin Oriflamen mustaa luomivärikynää.
Aamulla meikatessani ajattelin, ettei tämä sävy ehkä sovi mulle, mutta nyt kun näitä kuvia katson, niin kyllä tuo näyttää sittenkin olevan ihan jees :).
Mulle tuli tästä heti ihan ampiais-/mehiläis-vibat, joten nimeksi tulikin tylsästi "The Eyes of the Bees"-meikki :p.
Mitäs teidän mielestä, hitti vai huti??

Mutta huomenna olen jopa aiemmin kotona, kun pitää kissat tulla ruokkimaan ajoissa, niin esittelen seuraavia loppuneita sitten :).
Miumoi <3

8 kommenttia:

  1. Mä oon haaveillut tuota Opal Top Coatia jo vaikka kuinka pitkään, joten laita ihmeessä kuvat sitten joskus kun testaat sitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mä yritän muistaa laittaa!!
      Tarvin vaan kynsikuvien ottamiseen Mr.Insinöörin apua, kun itse en saa otettua niitä, vaikka oon yrittänyt muutaman kerran :/.
      Katsotaan, jos viikonloppuna saisin aikaiseksi lakata kynsiä ihan värilakallakin, nyt oon mennyt vain läpinäkyvillä kynsihoidoilla :).

      Poista
  2. Todella upea meikki, ehdoton hitti!! Sopii sulle todella hyvin. :)
    Ihana tuo kissa! :D Mikä siinä onkin, että mitä pienempi laatikko, sitä suurempi pakko sinne on väkisin änkeä, ja sit rupee kuitenkin vaan ketuttaa ku ei mahu.... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ^_^ !!
      Jep, mä en tajua, mikä noissa laatikoissa ylipäätään kaikkia kissoja oikein kiehtoo?!? Aina pitää tunkea laatikkoon, oli se minkä kokoinen vaan :D.

      Poista
  3. Kissaparka.. :D Meikkisi oli jälleen upea, oletko käynyt kursseilla?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Penska-raukka on niin iso jo, ettei tuollaisiin pieniin laatikoihin enää mahdu :D.
      Kiitos paljon! Ja ei en ole käynyt millään kursseilla, täysin yrityksen ja erehdyksen kautta näitä silmämeikkejä teen :D.
      Inspiraatiota toki katselen joka paikasta, mutta en osaa sellaiseen "ammattilaistyyliin" meikata, tämä on mun oma, huomattavasti helpompi tyyli :D.
      Aikeissa olen monesti ollut mennä meijän Avonin aluemyyntipäällikön järjestämiin meikkauskoulutuksiin (Avonin tuotteilla), mutta vielä en ole ehtinyt :).
      Yksi aivan mahtava meikki-blogi on ruotsalaisella Sandralla:
      vanha blogi-osoite: http://psychosandra.blogg.se/
      uusi blogi-osoite: http://rodeo.net/sandraholmbom/
      Upeita silmä-, huuli- ja kynsimeikkejä sekä myös maskeerauksia!!
      Kumpa itsekin olisi noin taitava!!!

      Poista
  4. IHANA tuo Opal Top Coat - Opalecke!!! ♥________♥ Tahtoo!!

    Ja upea meikki jälleen, sinä se oot niin taitava! ^^__^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, aattelinkin, että tuo blinbling on sun mieleen :D.
      Ja kiitos paljon muru kehuista ^_^ !!!

      Poista

Suositut tekstit