lauantai 31. toukokuuta 2014

Kuukauden viimeiset hieman isommat loppuneet

Jälleen taas muutaman päivän tauon jälkeen olisi aikaa esitellä viimeiset kunnolliset loppuneet tälle kuulle. Kesäkuun alkuun jää vielä yksi postaus loppuneista näytteistä ja sitten yhteenveto :).

Ensiksi loppui Huhtikuun Livboxista tullut 30ml minikokoinen Nivean Pure & Natural Organic Argan Oil Body Lotion kropparasva.
Tämä riitti mulle noin 3 kertaan, vaikka olisi kyllä enempikin voinut käyttää kerralla.
Tämä jätti mun iholle sellaisen ikävän kiristävän kalvon, ei siis tuntunut kosteuttavan samoin kuin yleensä rasvat tekee :(. En tykännyt siitä tunteesta kyllä yhtään.
Tuoksu oli mun mielestä aika perus niveamainen, ei sekään intohimoja herättänyt :/.
En aio ostaa täysikokoisena tätä ainakaan!

Toisena sain loppumaan tämän viime syksynä R:ltä saamani 5ml näytekokoisen Lumene LAB Age Preventing Day Cream päivävoiteen.
Tämä vuorostaan riitti mun käyttöön noin pariksi viikoksi eli suhteellisen pieni määrä riitti kosteuttamaan ihan hyvin.
Tuoksu tässä oli muistaakseni hieman tympeä, sellainen tunkkaisen oloinen, mutta ei se niin paha ollut, ettenkö olisi tätä pystynyt käyttämään.
En todennäköisesti aio tätäkään täysikokoisena ainakaan itse ostaa, ei sykähdyttänyt niin paljoa.

Nyt mulla on käytössä nämä voiteet.
Clinidermiä käytän aurinkoisina päivinä ja L'Oréalia vaihtelevasti Clinidermin kanssa päivisin, mutta pääasiallisesti öisin (sopii siis yökäyttöönkin).

Viimeisenä vähän isompana tuotteena sain käytettyä tämän 50ml minikokoisen Helmikuun Livboxista tulleen John Frieda Full Repair Strengthen + Restore Shampoon.
Tämä oli kiva tuote!
Vaahtosi todella hyvin jo tosi pienellä määrällä (parin herneet kokoinen) mun hiuksissa eli pesi kivasti. Ei jättänyt mun hiuksiin kuitenkaan sellaista narskuvaa takkupesää, vaan hiukset tuntuivat tämän jälkeen jopa hivenen pehmeiltä! Käytin tätä toisella vaahdotuskerralla, kun käytin ensin hiuspohjalle hilseshampoota.
Jos tätä olisi myynnissä kohtuullisen pienissä (max 250ml) pulloissa, niin voisin tuollaisen täysikokoisenkin pullon tätä shampoota käyttää jossain vaiheessa :).

Huomenna esittelen sitten lyhyesti käyttämäni tuoksunäytteet ja ylihuomenna voisin yrittää ehtiä kirjoittaa sen yhteenvedon :).
Maanantaina pitäisi yrittää käydä jumpassa (jos saan tunnin varattua, kun järjestelmät muuttuu toivottavasti huomenna Satsilta Fressin sivuille) ja ennen sitä pitäisi käydä jossain koruliikkeessä mittauttamassa mun vasemman nimettömän sormuskoko :D.
Eilen tuli taas pitkästä aikaa PolarKorulta sähköpostia, että sormukset ovat valmistumassa ja nyt tarvitsisi varmistaa niiden koko :). Parempi siis käydä vielä varmuudella mittaamassa se, niin ei sitten toivottavasti tarvitse heti lähteä muokkaamaan isommaksi/pienemmäksi :).

Eilen tuli pidempi päivä itselle, kun kävin piiiiitkästä aikaa kylässä TV:n luona töiden jälkeen ja sitten mun piti odotella Mr.Insinööriä hakemaan mua. Sillä oli normaalia pidempi työpäivä, niin siksi kesti lähes puoli 8 asti ennen kuin oltiin kotona...
Oli aika hauska, kun näytin TV:lle mekon kuvaa kännykästä, niin hänen tyttärensä 2v. sanoi kuvan nähdessään, että "prinsessa" :D. Eikö sitä sanota, että totuus tulee lapsen suusta ;D?? Ehkä mä siis ihan ihmiseltä tulen näyttämään sitten suurena päivänä :D.
Tänään kävin sitten vuorostaan R:n luona kyläilemässä aamupäivästä, oli kyllä kivaa sekin. Ja illalla pyöräilin vielä Piloxingiin. Mr.Insinööri lähti tänään taas kotiinsa metsän istutukseen, vielä 4000 tainta siellä odotteli istuttamista (2000 oli jo istutettu) :p. Mutta jos huomenna saisi vielä perseen ylös ja kävisi pumpissa vihdoin ja viimein, kun oon melko monta kertaa sen jo perunut :D.
Mutta nyt lähden suihkuun, palataan huomenna!
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. No nyt rupes tekee mieli karkkia! :D
    Eikö John Friedaa oo myynnissä ihan noissa normipakkauksissa Suomessa, ainakin tuo 250 ml? FeelUniquessa ainakin näyttää olevan:
    http://www.feelunique.com/p/John-Frieda-Full-Repair-Full-Body-Shampoo-250ml ja mielestäni olen itekin nähnyt.

    Ihanasti sanottu tuo prinsessa, todellakin osuvasti!! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, nuo karkit oli jääny mulla syömättä sillon, ku käytiin se Godzilla kattomassa, niin sopivasti kun nuo purkit loppu, niin päätin ottaa kuvausrekvisiitaksi ne ennen kuin syön :D.

      No hyvä tietää, että nuita on noissa normaalin kokoisissakin pulloissa myynnissä! Stockalla törmäsin, oiskohan ollut peräti Hullareiden aikaan, vaan 500ml pulloihin..
      Katsotaan, retkahdanko jossain vaiheessa ostamaan ;).

      Kiva kyllä kuulla, että jonkun mielestä olen prinsessa :D.

      Poista

Suositut tekstit