keskiviikko 10. syyskuuta 2014

Livbox Syyskuu 2014

Nyt kun on tullut häpeiltyä muutama päivä edellisen postauksen jäljiltä, niin onkin hyvä aikani kuluksi esitellä eilen postista hakemani Syyskuun Livboxin sisältö :).

Boksi oli kiedottu violettiin ja teemana oli tällä kertaa uudet tuulet.

Ja tämän näköinen oli oman boksini sisältö.
Boksi oli muutenkin tällä kertaa paljon syvempi ja todella paljon painavampi ja sisältö todellakin selitti sen; 3 täysikokoista tuotetta, yksi minikokoinen ja 2 näytekokoa!


Toinen näytteistä oli 1.2ml kokoinen Katy Perry Royal Revolution Eau de Parfym (ovh 34e/30ml).
En ole vielä edellistä Killer Queen-tuoksuakaan päässyt testaamaan, mutta näyttää niin mielenkiintoiselta ja tuoksukuvaus minun tyyliseltä, että tämän tulen käyttämään itse :).

Toinen näyte oli tämä 10ml L'Occitane Shea Butter Hand Cream (ovh 24e/150ml).
Tästähän olen tuon täysikokoisen tuubin aikanaan käyttänyt (hulluilta päiviltä ostettuna) ja hyvää tavaraa oli eli myös tämä minikokoinen tulee käyttöön varsinkin näin talvea vasten :).

Laskin tämän 75ml matkakokoisen L'oréal Elnett Satin Volume Excess Hair Spray hiuskiinteen minikokoiseksi, vaikka ilmeisesti onkin tämän kokoisena myynnissä (ovh 2,85e/75ml).
Mulla on varastossa ennestään 1kpl 200ml, 1kpl 50ml ja 1kpl 80ml (joka on viime kesän Livboxista) hiuskiinteitä... Mutta eiköhän tämäkin käyttöön pääse jossain vaiheessa :D. Olen kyllä monesti halunnut ostaa testiin tätä, kun melko kauan tätä on kaupassa myynnissä ollut :).
Huomasinkin, että tuossa 80ml pullossa ei tuntunut olevankaan enää kovin paljoa tavaraa jäljellä, joten eipä hätä ole sittenkään vielä käsillä :).

Ensimmäinen täysikokoinen tuote oli L'oréal Skin Perfection Unifying Day Moisturiser (ovh 12,90e/50ml).
En tajunnut ottaa kuvaa itse purkista, mutta kylläpä se oli ainakin omaa silmää miellyttävä, ihanan pinkki ^_^.
Mukavalle mielelle tulin tästäkin, vaikka alkoikin naurattaa, kun sain juuri loppuun kulutettua yhden 50ml kasvorasvan ja ehdin sitä riemuita :D. Ei nyt taaskaan ihan nappiin mennyt :D. Nooh, tämä lähtee varmasti käyttöön jossain vaiheessa kuitenkin!

Toinen täysikokoinen oli Lumene Clear It Up! Deep Purifying Face & Eyes Wash (ovh 6,90e/150ml).
Tästä kiinnostuin todella, kun näin tämän. Varsinkin tuo silmille soveltuvuus sai kiinnostuksen nousemaan, kunnes aloin ajatella; syväpuhdistava, finnejä ehkäisevä puhdistusgeeli... Ei kuulosta silmille kovin hellävaraiselta...
Testasinkin tämän eilen illalla ja ei tämä ainakaan omille silmilleni kovin hyvin sopinut :/. Lisäksi ripsiväri ei lähtenyt silmien alta mihinkään, enkä hirveästi uskaltanut hangata.
Aion testata vielä tänään silmille kaksoispuhdistuksen tyyliin puhdistusöljyn jälkeen ja jos ei sittenkään silmät pidä, niin tämä on sitten pelkästään kasvoille pesuna :).
Nyt hieman harmittaa, kun näin vaihtoehtona olleen puhdistusvaahdon ja olen kaupassa monesti sitä katsonut, että tuo pitää ostaa kokeiluun. Nyt ei siis tullut se mielekkäämpi vaihtoehto :D. Noh, aina ei voi voittaa!

Viimeisenä täysikokoisena tuotteena oli tämä Nivea Lip Butter Blueberry Blush (ovh 3,45e/16.7g/19ml).
Tämä näyttää niiiiin ihanalta!!! Ja jälleen manasin, sillä olen saanut yhden huulirasvankin käytettyä, niin nyt tuli uusi :D.
Pitäisiköhän mun luopua niistä kahdesta Carmex-purkista (original ja kirsikka), jotka on Livboxista tulleet... Tämä kiinnostaa huomattavasti enemmän :D.
Nyt on tänä vuonna ollut ehkä turhan tiheään huulivoiteita bokseissa ja kun itseltäni löytyy niitä ennestään muutaman kymmenen, niin.... :D Mutta tämän jätän itselleni, tämä kiinnostaa ihan liikaa!

Sellainen oli boksi tällä kertaa!
Mitäs te tykkäsitte ja mitä tuotteita teille tuli??
Mä pidin kyllä todella paljon tästä boksista, jälleen hyvän kokoisia tuotteita kokeiluun ja vaikka nyt olikin marketti-kosmetiikka edustettuna, niin ei ainakaan mua häirinnyt :). En kuitenkaan marketista ihan niin usein kosmetiikkaa osta, niin mulle nämä oli kivoja tuttavuuksia.
Toki nämä mun varastot eivät kyllä yhtään tykänneet tästä boksista :D. Täytyy toivoa, että saan tämän boksin tässä kuukauden kuluessa kompensoitua :).
Mutta nytpä lähden hakemaan seuraavaksi Avonin laatikon kaupasta :p.
Miumoi <3

7 kommenttia:

  1. Mää sorruin tilaamaan livboxin nyt ensimmäistä kertaa ja toisaalta olin ihastunut, mutta voi sitä ärsytyksen määrää: ostin just viime viikolla töistä tuon Lumenen kasvoputsarin ja tuosta Loccitanen käsivoiteesta olen haaveillut varmaan puoli vuotta, ja menin sitten viimein perjantaina ostamaan sen laivalta kokeiluun :D

    Tuo huulirasva on kyllä kiva, otin heti käyttöön. Koko boksi tuoksui mustikalta, tosi vahva ja herkullinen tuoksu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei!!! Tuo on kyllä niin harmittavaa, jos on ehtinyt ostaa vasta jonkun tuotteen ja se tuleekin boksissa :D.
      Outoa, mulla ei kyllä boksi tuoksunut mielestäni juuri miltään (tosin mulla on nuha edelleen päällä) :o!!
      Mutta tuo Nivea vaikutti niin mielenkiintoiselta, että pakko se on testata jossain vaiheessa :).

      Poista
  2. Olen hankkinut tuon putsarin jo aiemmin, ja olen kyllä tykännyt! Omilla kasvoillani tuntuu riittävän hellävaraiselta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla meinasi silmissä tuo putsari tuntua vähän liian tujulta, tosin helpotti, kun käytin puhdistusöljyn kanssa kaksoispuhdistuksen tavoin :).
      Taidan silti siirtää tuon käytön kevääseen/kesään, kun iho ei pääse niin kuivumaan :).

      Poista
  3. Mä sain saman boksin ku sä. :) Tykkäsin boksista, oli oikein kiva sisältö, mutta mikään niistä ei tule vielä käyttöön... Tai no huulirasvaa testailin jo. :D Mutta siis kaikkien tuotteiden jono on pitkä ja jotenkin rupesi vaan ahdistamaan... Mutta se on tietenkin mun oma syy ja ongelma, kun tilaan boksia, vaikka kaikkea löytyy. :D

    Ja jotenkaan en koe, että tuotteet olivat "uusia", vaikka osa toki oli uusia ja osa vaan uudistuneita. Mun silmiin ne ei sinällään olleet uusia. Lopputulos siis: tosi hyvä boksi, mutta mulle tuli vaan väärään aikaan, kun noita kaikkia tuotteita on jo niin perkuleesti... :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mul on noita samoja L'Occitanen käsivoiteita jo 2 x 30 ml, sitten eri tuoksuisina vielä 2 x 30 ml ja 1 x 10 ml. Plus parikyt muuta käsivoidetta. Huulivoiteiden määrää en edes tiedä, mutta avattuna on noin ziljoona (lahjoitin sen normi-Carmexin muuten kaverille, kirsikkaa en lahjoittanut suojakertoimen takia, mutta voisin senkin kyllä jollekin antaa). Putsareita ja varsinkin kasvovoiteita on jonossa liikaakiin käyttötahtiin nähden. Tuoksunäytteet hukkuu massaan.
      ÄÄÄH, totuus iski päin näköä taas tän boksin myötä, kun ei ollut mitään "erilaisempaa"... :D

      Poista
    2. Joo, mulla oli vähän sama juttu; huippu boksi, mutta kun varastot ovat niin täynnä ja turhautti kyllä hieman, kun sain juurikin kasvorasvan ja huulirasvan kulutettua, niin nyt tuli sit uudet tilalle :D.
      Mutta mulla tämä kyllä toimii sitten muuten hillitsijänä eli jos ei tulisi kovin paljoa nyt lähiviikkoina osteltua purkkeja lisää :).
      Toivossa on hyvä elää ;).
      Tsemppiä sullekin omien kosmetiikka-demonien hillitsemiseen <3.
      Kyllä me vielä joku kaunis päivä voitetaan :).

      Poista

Suositut tekstit