torstai 29. tammikuuta 2015

Kuorivaa Aprikoosia ja Kosteutta Kasvoille

Tässäpä tulisi todennäköisesti viimeiset tämän kuun "kunnolliset" loppuneet!!
Äkkiä tämä tammikuukin on kyllä mennyt, ei voi mitään :D. Muutama tuoksunäyte odottaa esittelyään... Paitsi että, onhan mulla niiden joukossa vielä yksi normaalin kokoinen hajuvesikin :D. Hups, se on päässyt unohtumaan :p. Noh, lauantaina tulee se postaus sitten!

Mutta tällä kertaa olisi vuorossa muuan kasvotuote.
Sain käytettyä ensin tämän 15ml minikokoisen Lumene LAB Age Correcting Night Cream yövoiteen, joka tuli viime maaliskuun Livboxissa.
Kuten tuossa postauksessakin jo epäilin, niin en mä mitään isompaa korjaamista huomannut ihollani, mutta tämä kuitenkin kosteutti täydellisesti ihoani!
Oli myös yllättävän jämäkkää voidetta (ei ollut sellaista "valuvaa"), tosin en tiedä, onko koostumukseen voinut vaikuttaa tämä vajaan vuoden väli (?)... Toisaalta, pitäisihän voiteet kestää 2-3 vuotta avaamattomina.
Mutta siis joo, tykkäsin kyllä todella paljon, vaikken täsmälleen kohderyhmää ehkä olekaan (oliko tämä sarja nyt suunnattu +40 vuotiaille?), kun tämän piti ilmeisesti madaltaa ryppyjä ja ehkäistä uusien muodostumista :D. Noh, ehkäpä tuota ennaltaehkäisyä tuli nyt ainakin ;).
Talviajalle kyllä sopii loistavasti mulle, en sitten tiedä, onko kesäksi mulle liian kosteuttava. Voisin kuitenkin ostaa ihan täysikokoisenkin tuotteen käyttöön!
Nyt mulla on yökäytössä vaihdellen Académien Creme Veloutee-voide, Avonin Planet Spa-sarjan geeli, Bernard Cassieren yönaamio ja uutena Lumenen yönaamio :).

Lähes yhtäaikaa sain käytettyä myös päiväksi tarkoitetun 15ml minikokoisen Vichy Idéalia Smoothing and Illuminating Cream päivävoiteen, joka tuli jo vuoden 2013 Marraskuun Livboxissa :D.
Olin näköjään tuolloin jo hieman kyllästynyt, kun päivävoiteita oli tullut aika runsain määrin :D.
Nyt käytettyäni tämän, en ole ollenkaan pettynyt, vaan päin vastoin rakastuin myös tähän melkoisesti!
En tämänkään voiteen kohderyhmään vielä kuulu, että osaisin ryppyjen silottamisesta sanoa mitään, mutta kyllä tämä toi jotenkin kuulaamman näköisen iho ja lisäksi myös tämä kosteutti ihoa jo pienellä määrällä erinomaisesti näin talviaikaan. Meikkikään ei lähtenyt rullaamaan levittäessä, kun tämä oli alla.
Suuuuuuri plussa tuoksusta!!! Aivan ihana tuoksu oli, muistelen että jotkut olisivat puhuneet aikanaan vadelmasta tms. mutta en tiedä, oliko se just se. Kuitenkin mukavan makean raikas.
Eniten ehkä ihastuin juuri tuohon tuoksuun ja varmaan sen takia voisin kyllä ostaa täysikokoisenkin käyttöön :D.

Nyt on päiväkäyttöön lähtenyt tämä jo vuoden 2013 elokuussa, myös Livboxista tullut Ahavan voide.
Ehkä oli jo ihan aiheellista ottaa tämäkin käyttöön :p.
Täytyy alkaa käymään nuo Livbox-kortit läpi, että osaa seuraavan vanhemman voiteen ottaa käyttöön ennen uudempia :).

Viimeisenä tällä erää on Oriflamen 100ml Essentials Scrub Wash Gel kuoriva geelipuhdistus.
Käytin tätä itse "hellempänä" kuorintana 3-4 kertaa viikossa, en kuitenkaan joka päivä aamuin illoin pysty tällaista käyttämään kasvopesuna, varsinkaan talvella :).
Eihän tämä tuon takia mikään raapiva kuorinta ollut, mutta yllättävän hyvin tämä kuitenkin kuori!!
Tuoksukin oli ihanan aprikoosinen eli pidin myös tästäkin tosi paljon.
Harmi vain, ettei tämä taida olla enää valikoimassa (? enemmän tietävät infotkaa toki!).
Voisin siis tätäkin ostaa uudelleen, jos olisi myynnissä.

Nyt täytyy lähtä suihkuun ja yrittää saada kynnetkin kuosiin huomista varten (nyt on alkanut nämä geelit halkeilla kynsiltä ihan urakalla), kun on työkaverin väitös ja sitten illalla pääsisi taas karonkkaa juhlistamaan :).
Huomenna ei siis tule viimeisiä loppuneita, kun tuskin ehdin kirjoittaa ennen sinne lähtöä.
Palataan asiaan sitten toivottavasti lauantaina :).
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. Hahaha, mä en oo vieläkään käyttänyt yhtäkään noista yllämainituista LivBoxin kasvovoiteista... :D Onhan niistä kaikista jo näköjään aikaakin, hups. Täältähän mä voinkin tulla kyttäämään niiden ikäjärjestyksen. ;D Toisaalta, mullakin on ne läpyskät tallessa, mutta kaikki vähän sikinsokin. :D Ja mun kaveri pitää mua ihan pöpinä ku oon säästäny ne.... No tietty ne kuuluu säästää, ainakin niin kauan että on saanu ne käytettyä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah :D.
      Mullaki on nuo kaikki kortit tallella ja oon niihin jopa merkinnyt sydämillä ja plussilla, mitkä on ollut hyviä ja aivan ihania, ostamisen arvoisia tuotteita :D.
      Ja mun piti ton postauksen jälkeen katsoa ne läpi ja listata jäljellä olevat kosteusvoiteet, jotka oon bokseista saanu :D
      Tosin seuraavaksi mun pitää ottaa käyttöön 2013 The Body Shopin kalenterista tulleet yö- ja päivävoiteet ja sit jatkaa näistä Livbox-rasvoista :D.
      Paitsi että mulla taitaa olla parit Avoninkin mini-purkit oottamassa ja ne on myös vanhempia...

      Poista

Suositut tekstit