tiistai 27. tammikuuta 2015

Vain muutama sananen

Seuraavista esittelyssä olevista loppuneista en osaa oikein mitään isompaa sanoa, sen verran perustuotteita ovat :).

Sain käytettyä tämän 150ml Avonin Simply Delicate Gentle Feminine Touch Mousse Cleanser intiimipesuaineen.
Tämä oli koostumukseltaan vaahtoa eli siis neste oli tuossa vaahdottavassa pumppupullossa, mistä tykkäsin paljon. Valmis vaahto on aina kiva :).
Muuta en osaa sanoa, teki sen mitä pitikin, eikä tuoksukaan ollut kovin voimakas.
Voisin ostaa uudelleenkin.

Nyt on käyttöön lähtenyt tämä edellisessä 1.jaksossa tilaamani nestemäinen pesu ja ollessaan 300ml, niin menee hetki ennen kuin loppuu :).







Toisena sain käytettyä myöskin Avonin tuotteen, tämä on 30ml Advance Techniques-sarjan 360 Nourishment Moroccan Argan Oil Leave-in Treatment hiusseerumi.
Pääasiassahan nämä Avonin hiusseerumit ovat silikonia ja tuota mainostettua ainetta on incissä viimeisten joukossa.
Mun hiuksille tämäkin passasi hyvin, ei tämäkään mitään huikean mahtavaa ollut ja kun käytän muitakin aineita samaan aikaan, niin tämä ei päässyt täysin loistamaan tehoillaan :). Teki kuitenkin mielestäni ihanhyvän loppusilauksen hiuksille.
Ehkä voisin ostaa uudelleen, jos hyvään tarjoukseen tulisi :).

Ja tässäkin on seuraava lähtenyt käyttöön, samasta sarjasta hieman "erilainen" versio vain :).

Viimeisenä tällä erää loppunut on 500ml Gunry Piparminttu Nestesaippua.
Lähikaupasta ostettu, halpa (alle 2e), pesi hyvin ja tuoksui yllättävän paljon ja selkeästi polka-karkeille eli piparmintulle!
Tykkäsin kyllä ja voisin ostaa uudelleen!
Pullossa on nyt seuraavan saippuan jämät, saatte ensi kuussa kuulla asiasta enemmän :D.

Jatkan taas huomenna, piti nyt saada tämä pikaisesti ulos, ettei taas päivät lopu esittelyissä kesken :D.
Miumoi <3

4 kommenttia:

  1. Heips! Mulla olisi sellainen kysymys että mitkä tai mikä hiusnaamio sina suosittelisit? En tiedä hiusjutuista paljon, minulla on värjätyt hiukset ja vajaan kuukausi sitten lopetin hiuskuurin kanssa joka teki enemmän pahaa kuin hyvää hiuksilleni. Se sais mielellään olla AVONin tai joku "markettimerkin" hiusnaamio, ei mitään hirmukallista siis ^^

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmmmm... Noh, kunhan muistat, etten minäkään ole mikään ammattilainen ja yrityksen ja erehdyksen kautta oon itsekin mennyt :D.
      Mutta Avoniltahan kyllä kannattaa tilata rohkeasti naamioita kokeiluun, kun on se 3kk palautusoikeuskin eli vaikka olisit tuotetta käyttänyt, niin voit sen palauttaa ^_^.
      Naturalsin naamiot ovat olleet suureksi osaksi ainakin mun hiuksille ihan sopivia, eikä hintakaan ole ollut paha (3-4e tarjouksessa).
      Ja Nonnula-blogin Jonna on paljon kehunut omassa käytössään Planet Spa-naamioita ja mitä itse oon nyt 3 erilaista ehtinyt kokeilla, niin myös mulle on sopineet hyvin. Hinnat on toki vähän kalliimpia, mutta kannattaa kytätä tarjouksia, monestihan nuo PS-tuotteet on olleet 2 tuotetta 12-14e, normitarjouksessa ovat yleensä olleet 8-10e paikkeilla. Mutta jälleen se palautusoikeus, jos ei sovikaan itselle :).

      Tällä hetkellä mulla on muista merkeistä käytössä sitten KCProfessionalin Color Mask sävyssä Curry ja sillä oon mun punaista hiusväriä ylläpitänyt. Tuon oon ostanut reilu vuosi sitten Hulluilta Päiviltä, maksoi siellä muistaakseni alle 10 kun normihinta kampaamoissa taitaa olla 16e pintaan (ja sävyjähän on nuissa paljon).

      Sitten on käytössä myös uudistunut Biozellin Healing Moisture Mask (jota myös Glitz & Glam-blogin Minna kehunut!), jossa oli argan-öljyä ja tämä yllätti mut positiivisesti, sillä sopi mun hiuksille paljon paremmin kuin Moroccanoilin oma korjaava hiusnaamio ja tuolla Biozellillä oli hintaa plussa-kortilla (ostin Anttilasta) alle 7e!

      Toivottavasti näillä pääset eteenpäin :D.
      Mun on oikeesti vähän vaikea suositella mitään kovin isosti, kun yleensä ne jutut, mitä käytän tällä hetkellä ovat poistuneet myynnistä jo aikaa sitten ja jotkut tuotteet, jotka otan käyttöön nyt, ovat saattaneet hieman vanhentua eli sekin saattaa vaikuttaa tehoihin ja silloin tuntuu, ettei jokin toimi mulla :D.
      Ei oo helppoa tasapainoilla näillä mun nykyisillä varastoilla :p.

      Poista
  2. Hei mitä, onko se Biozellin kosteuttava naamio hyvä?! :O Mä ostin I Love Me -messuilta jonkin vastaavan 50 ml tuubin, olikohan se nyt 1 e, mutten oo kokeillu vielä... Johan innostuin nyt, jos se on tosi hyväkin! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mä ainakin tykkään siitä tosi paljon ja silloin kun mulla oli vielä se Moroccanoilin naamio samaan aikaan käytössä, niin mulle kyllä sopi tosi paljon paremmin tuo Biozell kuin Moroccanoil!! :)
      Mielestäni hinta-laatusuhde on hyvä tuossa Biozellissä!

      Poista

Suositut tekstit