sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

Hiustuotteitakin Hieman Hävitetty

Eilen oli esittelyssä kulutettuja käsivoiteita, tänään olisi vuorossa sitten tämän kuun loput kulutetut hiustuotteet :).

Ensimmäisenä niistä kului tämä, olisikohan kolmisen vuotta vanha, Avon Planet Spa Luxuriously Refining Hair Mask with Black Caviar Extract hiusnaamio.
Jos en aivan täysin väärin muista, niin tämän ja aikanaan käyttämäni saman sarjan silmänympärysgeelin ostin parilla eurolla, kun olin tilausta saanut kasaan tietyn summan.
Tämä oli, niin kuin muutkin kokeilemani PS-naamiot, ihan kelvollista ainetta. Pahimmat takut kesytti ja silotti, mutta en tiedä, onko nuo mun hiukset nyt muuttuneet jotenkin, kun en nykyisin ole 100% tyytyväinen näihin naamioihin... Ehkä pitää kampaajalle varata aikaa ja leikata kuivat latvat veks, kun siitäkin on jo useita kuukausia...
Tuoksukaan tässä ei lemppariksi yltänyt, oli ehkä hieman sellainen tunkkaisen oloinen. Toki en tiedä, onko tuolla iällä jotain tekemistä asian kanssa :p.
En taida ostaa tätä enää uudelleen (ellei ilmaiseksi sitten satu saamaan), mutta muita naamioita voin kyllä edelleen ostaa testiin.

Sitten samaan aikaan sain käytettyä myös tämän Avon Naturals Banana and Coconut Milk Moisturising Detangling Cream for Dry, Damaged Hair hiuksiin jätettävän hoitovoiteen.
Tätähän olen jo tuubi tolkulla käyttänyt, kun tuli aikanaan "muutama" jemmattua varastoon ja blogissakin on ollut jo muutamaan otteeseen juttua...
Ei mulla tästä ole enää mitään sanottavaa, ihan jees ainetta ja mielellään olen käyttänyt, mutta alkaa kyllä vähitellen tympiä tämä sama tuubi, kun oon varmaan tässä vuosien aikana tätä käyttänyt lähemmäs 10 tuubia :p.
Mutta nyt, viimein on VIIMEINEN tuubi lähtenyt käyttöön \o/ !! Loppuvuodesta toivottavasti tiedossa tämän viimeisen tuubin esittely :p.

Noh, sitten sain jälleen yhden kuivashampoon käytettyä, nyt vuorossa 100ml Four Reasons Hair Powder, jonka olen varastoihin laskenut minikokoisena (onko tästä edes isompaa kokoa?).
Mukavan pirtsakka pieni pakkaus, mutta ensimmäinen miinus kalisevasta sekoituskuulasta, en vain tykkää yhtään siitä metelistä :/.
Tehot tässä oli ihan ok, tuntui että olisi voinut olla paremmatkin, kun jälleen tuntui pullo hujahtavan nopeasti tyhjäksi. Sai hyvin harjattua myös pois, ettei kovin harmaana jäänyt hiuksiin. Tuuheutta en juurikaan huomannut, että toisi hiuksiin.
Oli vähän plaah, kiva oli testata, mutten hanki enää toiste. Ei pääse mielestäni lähellekään samaan tulokseen kuin Batiste.

Sitten sain taas normaalinkin shampoon käytettyä, tällä kertaa 30ml minikokoisen Schwarzkopf BonaCure Oil Miracle Rose Oil Hair & Scalp Shampoon, joka tuli viime Lokakuun Livboxista.
Tehoiltaan oli ihan hyvä shampoo, pieni määrä riitti ainakin toisessa vaahdotuksessa, vaahtosi runsaasti eli pesi hiukset ja ehkä rauhoitti hitusen päänahkaa (oli kylläkin toinenkin hilseshampoo käytössä myös). Kuitenkin tässä ruusun tuoksu oli se perinteinen, etten pitänyt siitä yhtään, niin sen takia en tule ostamaan täysikokoisena tätä, mikä hitusen harmittaa :/. Olisin muuten voinut seuraavaksi hilseshampooksi tätä harkita.

Viimeisenä hiustuotteena olen saanut kulutettua tämän Lush Big Solid Conditioner kiinteän hoitoainepalan.
Olen haaveillut Big-shampoosta ja Seanik-shampoopalasta, niin piti nyt tämä ostaa kokeiluun :).
Tästähän ei siis jäänyt mitään jäljelle eli siitä iso plussa!
Tämä oli kyllä hieman vaikeahko käytettävä, kun ei oikein tiennyt paljon tätä pitäisi käyttää kerralla, että saa tehon irti. Hankasin tätä vaan suoraan hiuksiin, oli suhteellisen pehmeä tapaus.
Jos oli kunnolla shampoo-pesussa "takuttanut" hiukset, niin tämä ei sitten silota niitä takkuja kovinkaan paljoa! Jos takkuja varoi pesun aikana, niin suht sileät ja pehmeät hiukset tälläkin sai.
Mutta ehkä tämä toi sitä jonkinnäköistä ryhtiä hiuksiin eli pientä tuuheutusta olin havaitsevinani.

Tässä vielä inci-listaa Britti-Lushin sivuilta.
Ihan kiva tätä oli kokeilla, mutta ei tämä ole ehkä mun hiuksille tarkoitettu. Haluan kuitenkin ostaa tuon Big-shampoon jossain vaiheessa, sitä olen tosiaan jo vuosia himoinnut, kun olen parit testerit kokeillut :D.

Tässäpä oli tämän kertainen erä, vielä olisi pari pienempää satsia esiteltävänä ennen kuun loppumista!


Mutta olihan eilen ilta ja olin oikeassa; Kärpät voitti Pojan kotiin ;D. Jeejee!! Harmi kun olin yksikseni kotona, niin ei sitten viitsinyt lähteä katsomaan menoa kaupungilla...
Mulla oli muutenkin kroppa aivan järkyttävän kipeä, kun perjantaina kävin kokeilemassa BodyAttackin näytetunnin ja eilen sinnittelin vielä Combatin :D. Jalat huutaa hoosiannaa tällä hetkellä, saa nähdä kykenenkö huomenna pyöräilemään töihin :p.
Mutta tällaista siis tänne, palataan taas asiaan!
Miumoi <3

4 kommenttia:

  1. Eikös tuota Bonacure Oil Miraclea oo myös ei-ruusuisena?? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juuu, onhan siitä jotain normaalin tuoksuisena, mutta en muista, onko se tuollainen samanlainen myös erityisesti päänahalle tarkoitettu, vai vain normishampoo? :)

      Poista
    2. Täytyy muistaa seuraavan kerran tiirailla pulloja tarkemmin, kun nuo eksyy silmiin ^_^.

      Poista

Suositut tekstit