keskiviikko 11. marraskuuta 2015

Tilauksia, pannuja ja uudelleen sijoituksia

Heipsan!
Nytpä voisin sitten esitellä seuraavat plussat, jotka tuli sunnuntaina ja maanantaina :).

Aloitetaan pienemmästä tilauksesta eli tein tilauksen Avonin 15.jaksosta, josta tuli tosiaan pieni.

Tällä kertaa tilasin lähinnä Mr.Insinöörille ja itselleni tuli 17.jakson kuvastojen lisäksi vain muovipusseja, korvakorut ja uutuus kynsilakka, Magic Effects Molten Metals Nail Enamel sävyssä Graphite.
Yllättävän hyvin maltoin, tällä erää ;p. Katsotaan, miten käy 16.jaksossa :D.

Ja sitten tosiaan tilasin myös Dermosililtä muutamat joulutuotteet ja vähän muutakin...
Joulutuotteina oli 2x käsisaippuapakkaus (Senses ja saksanpähkinä) ja 3x75ml suihkugeelipakkaus (Energie, Vitamin E ja Rhubarb).
Muita tuotteita oli meikkimuna, vanilja-sokerikuorinta, kuorivat sukat ja poskipuna sävyssä Peach.

Poskipunan ostin tämän takia :D. Matta-tyyppisiä punia mulla ei ole kuin tuo Livboxista tullut Paese ja siinä paistaa jo nyt pannu :O !!!
Kuvittelin, että selviän varmaan loppuelämän tuolla poskipunalla, mutta ei sitä ollutkaan sitten kovin paljoa tuossa, varmaan 2g niin kuin on tuota uutta Dermosilin punaa...
Eli näillä on suuri todennäköisyys loppua joskus :D. Kuultavia poskipunia on sitten vähän enemmän, niin niitä ei kyllä tarvisi mun ostella, varsinkin kun korostuspuutereitakin löytyy (niin, kukahan laittoi diilaus-listalle muutaman poskipunan...) :D. Nooh, tästä jatketaan :p.

Sitten mä olen ottanut kunnolla käyttöön myös tämän BeautyBaysta tilaamani minikokoisen Z-paletten.
Tuon kultaisen Jet Femme-luomivärin olen laittanut jo aiemmin, kun sen oma rasia rikkoutui. Ja nyt kun hommasin lisää noita mono-luomareita Urban Decaylta, niin piti saada lisää tilaa Palaset-laatikoihin... Päätin sitten laittaa Jet Femmen seuraksi nuo Beauties Factory luomiväritkin :D. Enkö mä nyt voikin vähentää 4 mono-luomiväriä ja laittaa kvartetti-kohtaan +1 ;D?? Kun mä sain siitä mun yhdestä Avonin kvartetista kulutettua 1 värin, niin siirsin paletin trio-kohtaan :D.

No niin, eipä tässä postauksessa hirveesti ollut päätä tai häntää, mutta tällaista tänne siis tällä erää kuuluu :). Seuraavaksi pääsen esittelemään jotain loppunuttakin! Palaillaan siis asiaan!
Miumoi <3

2 kommenttia:

  1. No tietysti voit siirtää :D Ei sitä kukaan huomaa ;D
    On kyllä parasta, kun jostain tuotteesta alkaa pannu näkymään, heti tulee iloiseksi.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeeee :D. Näin mie tein eli siirsin nelikkoihin tuon ;D.
      Ja pannujen näkyminen on kyllä niin mahtavaa, varsinkin meikkituotteissa!!

      Poista

Suositut tekstit