torstai 7. heinäkuuta 2016

Parhaimmastakin täytyy luopua...

Heipsböö!
Ei nyt täysin suunnitelmien mukaan mennytkään tämä postailu, mutta onneksi tässä ei tullut kuin parin päivän paussi.
Eilinen meni itse asiassa täysin kosmetiikan parissa, kun hain Avonin tilauksen, Jolie-boksin ja Livboxin :D. Piti purkaa boksit ja merkitä ne tilastoihin :D. Kuvaamaan en vielä kovin paljoa ehtinyt, teen sen varmaan tänään :).
Vielä odottaisi The Body Shopin pikkutilaus hakemistaan, ärsyttää kun se oli jostain syystä jäänyt tuonne matkahuollon pääpisteelle, eikä ollut jostain syystä mennyt tuohon meidän 200m päässä olevalle sivupisteelle :(. Toivon mukaan huomenna pääsen sen hakemaan, jos nyt Mr.Insinööri kotiutuu tänään... Laittoi tuossa juuri viestiä, että auto sammui puoleen väliin matkaa...
Itse taas en päässyt töistä kotiin pyörällä, kun takakumi oli sitten renkaasta puhjennut :(. Aamulla mennessä ei ollut mitään ongelmia... Pyörä sitten jäi töihin, kun piti juosta bussipysäkille. Onneksi ehdin juuri ja juuri bussiin, koska seuraavaa olisi saanut odottaa 40min ja tällöin kattien ruokinta ja Siirin lääkintä olisi mennyt ihan päin honkia...
Tällaista siis tänne :p.

Vaan nyt esittelen pikaisesti yhden tutun tuotteen, joka mun pitää heivata roskiin...

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion luomiväripohjustaja ei taida isommin esittelyjä kaivata, kun olen tätä jo 1 tuubin aiemmin käyttänyt!
En mä tästä voi mitään uutta sanoa, mulla tämä pelittää niin täydellisesti, edelleen Holy Grail-tuotteeni <3. Täällä olen muita omistamiani pohjustajia tähän verrannut.
Aiemmassa tekstissä sanoin, etten taida omia rahoja raaskia tuhlata kokeiluihin, vaan kylläpä tuota on tullut harrastettua :D.
Hintansa väärti tämä kyllä on, kun kestää pitkään (nyt lähes 2v, vaikka toki muita pohjustajia olen samalla käyttänyt), lisäksi nyt tätä saa helposti Sokokselta, niin en valita.
Tätä kuitenkin jäi tuubiin noin 1/3 jäljelle, sillä toissa päivänä tätä laittaessa tuoksahti todella tympeälle :(. Tuoksuja minä tottelen, joten pakko oli siirtää roskiin meneviin...
Yllätyin tästä, kun edellisen tuubin sain ilman ongelmia käytettyä lähes loppuun asti!
En ole nyt todellakaan ehtinyt ostaa uutta tuubia, kun en osannut tätä odottaa, mutta heti kun pääsen Sokokselle, niin tämä lähtee mukaani! Nyt on onneksi NARSin pohjustaja ollut käytössä, jos tarvitsen kunnon pitoa, se on melkein yhtä hyvä kuin tämä :).

Eipäs mulla tällä kertaa tämän enempää, alan kuvailemaan nuo boksit, niin saan joskus esittelytkin tehtyä :D.
Miumoi <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Suositut tekstit